Aprenentatge basat en projectes al cicle formatiu de desenvolupament d'aplicacions web

Show simple item record

dc.contributor Fraile Gómez, Marcos
dc.contributor.author Pomar Fuster, Pere Joan
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-20T08:26:52Z
dc.date.available 2018-06-20T08:26:52Z
dc.date.issued 2018-06-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147203
dc.description.abstract [cat] La informàtica és un món que avança molt ràpid, en pocs anys canvia tot el conegut fins el moment. I ens trobem amb alumnes que han de crear una base sòlida de coneixement per tal de poder adaptar-se a aquesta situació de canvis constants. Per això es necessita que els estudiants aprenguin significativament, que aquesta base que estan assolint no s’esfumi en acabar els estudis, i la millor manera que ho poden aconseguir és practicant i practicant. Per aquest motiu la implantació del treball per projectes és una metodologia adequada per aquest tipus d’alumnes. En informàtica de poc serveix tenir els coneixements teòrics, si els alumnes no els saben posar en pràctica. Els mòduls actuals del cicle de desenvolupament web estan diferenciats en les parts d’una aplicació, i actualment s’estan ensenyant com si fossin parts que no conflueixen dins una aplicació web, i es perd el més important, que és com estan enllaçades cada una d’aquestes parts, el treball per projectes aporta la necessitat que totes les parts encaixin a la perfecció com si es tractes d’un trencaclosques. A més amb aquesta metodologia es potencia el treball en equip, habilitat molt valorada en les empreses de desenvolupament de software. En aquest treball es realitza un anàlisis sobre la viabilitat de treballar per projectes al cicle de formatiu desenvolupament d’aplicacions web i s’informa dels mòduls que més s’adapten per treballar en aquesta metodologia. També s’aporta un estudi sobre el tipus d’eines que serien necessàries per aquest tipus de projectes, i alguns exemples d’aplicacions existents i gratuïtes que els docents podrien utilitzar. Addicionalment s’aporten tècniques d’activitats que es poden treballar en el projecte que són òptims per l’aprenentatge d’alguns continguts del cicle i tècniques per realitzar una avaluació correcte tenint en compte el canvi de metodologia. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 004 - Informàtica ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject.other Treball per projectes ca
dc.subject.other Desenvolupament de software ca
dc.subject.other Formació professional ca
dc.subject.other Projectes informàtics ca
dc.subject.other Treball en equip ca
dc.title Aprenentatge basat en projectes al cicle formatiu de desenvolupament d'aplicacions web ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-30T12:04:25Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics