Anàlisi de la Formació Professional Bàsica

Show simple item record

dc.contributor Coll Pons, Joan
dc.contributor.author Salvador Moll, Cristina
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-20T11:45:58Z
dc.date.issued 2018-06-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147213
dc.description.abstract [eng] This work aims to do a brief analysis of the Basic Professional Training in Menorca, which is a novel proposal that appears in the new educative law LOMQE. The study has been performed taking into account the opinion of several professors and pupils that have been enrolled in the Basic Professional Training of Menorca. Furthermore, the opinion of some secondary school principals has been considered, as well as the opinion of some executive team members. The selected centers, used as samples, are IES M. Àngels Cardona and IES Pasqual Calbó. Both of them have currently the widest offer of Basic Professional Training courses in Menorca. The results obtained through the interviews conclude that the Basic Professional Training, as it is outlined nowadays, is a good option for a lot of students, even if there are a several scarcities and topics to improve. Remove selected ca
dc.description.abstract [cat] El present Treball Final de Màster intenta fer un breu anàlisi de la Formació Professional Bàsica a Menorca, atès que es tracta d’una nova proposta per part de la nova llei educativa LOMQE. L’estudi s’ha realitzat tenint en compte l’opinió d’alguns professors i alumnes que han cursat la Formació Professional Bàsica a Menorca. Altrament, s’ha valorat l’opinió d’alguns directors d’institut, així com també d’alguns membres dels equips directius dels mateixos centres. Tanmateix els dos centres agafats com a mostra han estat l’IES M. Àngels Cardona i l’IES Pasqual Calbó, considerats actualment dos dels centres de Menorca amb més oferta formativa de Formació Professional Bàsica. Els resultats obtinguts a través de les entrevistes conclouen que la Formació Professional Bàsica tal i com està plantejada és molt bona opció per a molts alumnes, però amb moltes mancances i qüestions per millorar. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject 8 - Lingüística i literatura ca
dc.subject.other Formació Professional Bàsica ca
dc.subject.other Comprensió ca
dc.subject.other Fracàs ca
dc.subject.other Èxit ca
dc.subject.other Tipologia d’alumnat ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Competències bàsiques ca
dc.title Anàlisi de la Formació Professional Bàsica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-06-20T11:10:53Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics