Proposta d’implantació d’una assignatura d’Economia a l’educació obligatòria

Show simple item record

dc.contributor Triay Enrich, Marta
dc.contributor.author Benejam Taltavull, Josep
dc.date 2014
dc.date.accessioned 2018-11-02T13:55:00Z
dc.date.available 2018-11-02T13:55:00Z
dc.date.issued 2018-11-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148402
dc.description.abstract [cat] Els estudiants espanyols aprenen durant la seva etapa escolar aprenen les propietats dels minerals però en canvi, no saben quina és la diferència entre un depòsit i un compte corrent. Durant les seves vides tan sols una minoria traurà suc als seus coneixements sobre els minerals i, en canvi, tots tindran que prendre decisions relacionades amb els seus estalvis. Són diversos els estudis que demostren aquesta baixa cultura financera de la població espanyola. És urgent fomentar coneixements bàsics financers entre la població, ja que les seves decisions d’inversió cobren cada vegada més importància en una economia en crisi que ens els últims anys ha causat desastroses conseqüències a la seva societat. La baixa cultura financera a un país on gairebé la totalitat dels productes financers es venen en entitats bancàries, esdevé una combinació explosiva. La inclusió d’una assignatura de caire financer dins el currículum de l’educació secundària obligatòria ajudaria en gran mesura a solucionar aquesta greu problemàtica. ca
dc.description.abstract [eng] Spanish students learn the properties of minerals, but they don’t know what is the difference between a deposit and a checking account. During their lives only a minority of them will use their mineral knowledge, however, everyone will have to take decisions about their savings. Many studies show the low financial culture of the Spanish people. It’s urgent to promote a basic knowledge among population whose investment decisions are becoming increasingly in a down economy that has caused disastrous consequences in the country. The low financial culture in a country where over 90% of financial products are sold in banking networks is, for many people, an explosive combination. The inclusion of a financial subject in the curriculum of compulsory secondary education can help much to solve this problem. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 33 - Economia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.title Proposta d’implantació d’una assignatura d’Economia a l’educació obligatòria ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record