dc.contributor |
Gabur Gomila, Eva Maria
|
|
dc.contributor.author |
Sintes Marroquín, Aida
|
|
dc.date |
2014 |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-02T13:59:11Z |
|
dc.date.available |
2018-11-02T13:59:11Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148404 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El propòsit d'aquest treball de fi de màster és obtenir una estimació de les formes de treballar la competència comunicativa a les aules de llengua anglesa d'educació secundària i així avaluar la importància que se li dóna com a possible causa del baix nivell competencial dels alumnes en llengua oral. Per portar a terme aquest treball s'ha ha realitzat un estudi estadístic basat en un anàlisi qualitativa per tal d'arribar al significat de l'acció.
La part introductòria del treball es centra en el marc teòric de l'assignatura de llengua anglesa on s'analitza el marc comú europeu de referència, el currículum i les competència bàsiques.
Després de la introducció, es fa una presentació del que seria l'enfocament ideal per a l'ensenyament-aprenentatge d'una llengua estrangera. Aquesta metodologia ideal es basa en l'enfocament comunicatiu, les comunitats d'aprenentatge i l'aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera.
Tot seguit s'esmenen els projectes posats en marxa per part del Govern de les Illes Balears durant aquest curs per tal de millorar la competència dels alumnes i així aconseguir els objectius de la nova estratègia d'Educació i Formació 2020.
A continuació es realitza un estudi estadístic, la primera part examina les formes de treballar la competència comunicativa i la importància que el professorat li dona a les seves classes; la segona part de l'estudi està dirigida als auxiliars de conversa nadius que assisteixen a les classes d'anglès per tal d’obtenir els resultats que s'aconsegueixen amb la seva presència a les aules.
Finalment, la darrera part és la conclusió dels resultats obtinguts. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The purpose of the final master thesis is to obtain an estimation of the different ways to deal with oral communication in class and thus evaluate the importance that teachers give at it as a possible cause of the low speaking level of the secondary school students. A statistical study based on a qualitative analysis has been carried out to gather an in-depth understanding.
The introductory part of the thesis is based on the theoretical framework in which the Common European Framework of Reference for Languages, the school curriculum and the basic skills are analysed.
After the introduction, the ideal approach to teach a second language is presented. It is based on the communicative approach, learning communities and the Content and Language Integrated Learning.
Subsequently, there is an introduction of the Balearic Islands' Government's projects to improve the English speaking level and thus reach the 2020 European purposes.
Then, I will expound the results of the statistical study. The first study is based on the different ways to teach oral communication in class and the importance that is given to it. The second part is addressed to the conversation assistants who attended in the English classes this year; the purpose is to obtain an estimation of the students' improvement with their presence in class.
Finally, the last part concludes with the analysis of the achieved results. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Competència comunicativa |
ca |
dc.subject.other |
Enfocament comunicatiu |
ca |
dc.subject.other |
Auxiliar de conversa |
ca |
dc.subject.other |
Comunitats d'aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Bones pràctiques |
ca |
dc.title |
La importància de la comunicació oral a l'aula |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|