Anàlisi del context educatiu de l'alumnat de secundària: reptes i propostes per a una millora de la qualitat educativa

Show simple item record

dc.contributor Coll Pons, Joan
dc.contributor.author Massot Melet, Alba
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-11-05T09:04:29Z
dc.date.available 2018-11-05T09:04:29Z
dc.date.issued 2018-11-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148418
dc.description.abstract [cat] A causa del moment que estem vivim i de tots els canvis que ens envolten es fa necessari amb més força el sentit de l’educació. És per això que s’han de definir nous reptes i pensar en propostes per donar vida a l’educació i el reconeixement que es mereix. ca
dc.description.abstract [spa] Debido al momento que estamos viviendo y a todos los cambios que nos rodean se hace necesario con más fuerza dar sentido a la educación. Por eso, se tienen que definir retos y pensar propuestas para dar vida a la educación y el reconocimiento que se merece. ca
dc.description.abstract [eng] Due to the time we live in and all the changes around us it is strongly necessary to give meaning to education. This is why new challenges need to be defined and it is necessary to think about proposals to give life to education and the recognition it deserves. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Educació secundària ca
dc.subject.other Transformar ca
dc.subject.other Canvi ca
dc.subject.other Reptes ca
dc.title Anàlisi del context educatiu de l'alumnat de secundària: reptes i propostes per a una millora de la qualitat educativa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics