L'ús de l'anglès oral a les aules

Show simple item record

dc.contributor Gomila Pons, Xavier
dc.contributor.author Mir Sánchez, Salomé
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-11-05T11:49:43Z
dc.date.available 2018-11-05T11:49:43Z
dc.date.issued 2018-11-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148433
dc.description.abstract [cat] La nostra societat evoluciona i, per tant, també ho fa l’educació. Al llarg dels anys, la globalització i les noves tecnologies han provocat canvis molt significatius en els diferents àmbits o sectors de la societat; l’educatiu, per exemple. Entre altres, observem que, d’una banda, l’anglès ha assolit un paper imprescindible dins l’àmbit educatiu; fins i tot, s’ha convertit en mitjà de comunicació a matèries no lingüístiques. D’altra banda, els ordinadors o les pantalles digitals s’han transformat en recursos necessaris per al procés d’ensenyament-aprenentatge. Podem afirmar que el progrés ha millorat el rendiment acadèmic. Ara bé, la llengua oral a l’assignatura d’anglès continua sent un aspecte problemàtic per a la majoria de l’alumnat, ja que el nivell que tenen els estudiants espanyols dista de la mitjana europea. El problema rau en el mètode d’ensenyament. Per aquest motiu, hem elaborat un treball la finalitat del qual és analitzar la situació actual i elaborar una proposta que fusioni la innovació metodològica amb la informació proporcionada per un grup de docents de Menorca. ca
dc.description.abstract [eng] The different areas of our society have been changing over the years due to the globalization and new technologies. Such is the case of education: English is turning into the language of communication in some non-linguistic subjects and computers or digital screens are the new learning resources. The progress in society means improvement of the academic performance. However, the oral language in the English language subject is still one of the main problems, as the Spanish students’ level of spoken English is far from the European average. The problem lies in the teaching methodology. For this reason, the aim of this paper is to analyse the current situation and prepare a group of activities that combine methodological innovation with the information provided by some teachers of Menorca. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 8 - Lingüística i literatura ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Anglès ca
dc.subject.other Llengua oral ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.subject.other Centre de secundària ca
dc.title L'ús de l'anglès oral a les aules ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics