dc.contributor |
Bagur Gomila, Eva María
|
|
dc.contributor.author |
Gómez Pons, Joan
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-05T12:19:49Z |
|
dc.date.available |
2018-11-05T12:19:49Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148443 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’aprenentatge de llengües sempre ha estat objecte d’estudi per part de diversos lingüistes i teòrics del tema. De fet, encara no se sap amb certesa com adquireixen la seva primera llengua els nens. S’ha parlat de la gran capacitat d’adaptació del cervell durant els primers anys de vida dels humans com a un factor determinant per a permetre aquesta ràpida adquisició d’un idioma. Per la seva banda, a l’hora d’estudiar com es produeix l’aprenentatge d’una llengua estrangera per part de les persones adultes també hi ha certa controvèrsia. Alguns investigadors consideren que el procés d’adquisició d’una llengua només és possible durant la infantesa, mentre que d’altres consideren que la forma de raonament més avançada de les persones adultes i el fet de ja disposar d’una llengua són un gran avantatge.
En aquest treball el que s’intentarà és analitzar algunes de les teories més rellevants i fer un treball de recerca per veure com es produeix l’aprenentatge i quines són les principals dificultats que tenen les persones adultes a l’hora d’aprendre una llengua estrangera, quines són les estratègies d’aprenentatge que es consideren més efectives i quins canvis es podrien introduir en l’ensenyament de persones adults per tal d’optimitzar tot el procés. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Language learning has always been studied by many linguists and theorists of the subject. In fact, it is not yet known for sure how do children acquire their first language. It has been said that the great adaptability of the brain during the early years of life is a major factor to allow a rapid acquisition of a language. Meanwhile, there is also some controversy when talking about how do adult people learn a foreign language. Some researchers believe that the process of language acquisition is only possible during childhood, while others consider that the advanced reasoning of the adults and the fact that they already have a language are a great advantage.
In this work we will try to analyze some of the most important theories and we will do some research to see how learning occurs and what are the main difficulties that adults have to face when learning a foreign language, what are the most effective learning strategies and what changes can be introduced in the education of adult people in order to optimize the whole process. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
8 - Lingüística i literatura |
ca |
dc.subject |
81 - Lingüística i llengües |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Adquisició |
ca |
dc.subject.other |
Ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Llengua estrangera |
ca |
dc.subject.other |
Idioma |
ca |
dc.subject.other |
Persones adultes |
ca |
dc.subject.other |
Metodologia |
ca |
dc.title |
Aprenentatge de llengües en persones adultes |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|