dc.contributor |
García Sastre, María Antonia
|
|
dc.contributor.author |
Mir Mascaró, Teresa
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-21T09:15:42Z |
|
dc.date.available |
2018-11-21T09:15:42Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148562 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En els últims anys, el consum i la producció d’aliments ecològics ha
experimentat una tendència de creixament. La població ha pres consciència de
la importància de portar uns hàbits de vida saludables i de preservar l’entorn
que ens envolta. D’aquesta manera, les empreses han observat un nou grup de
consumidors al mercat i, estan disposades a oferir productes per satisfer les
seves necessitats. Per aconseguir-ho hauran de reorientar la seva política de
màrqueting i cumplir amb la normativa específica.
L'evolució del mercat espanyol és positiva i presenta expectatives futures de
creixement. Les Illes Balears, juntament amb Andalusia, s'han convertit en les
Comunitats Autònomes essencials pel desenvolupament d'aquest sector. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In the last years, the consumption and the production of ecological foods has
experienced a tendency of growth. The population has become aware of the
importance of bringing healthy living habits and preserving the environment that
surrounds us. In this way, companies have observed a new group of consumers
in the market and, they are willing to offer products to meet their needs. To
achieve this they will have to reorient their marketing policy and comply with the
specific regulations.
The evolution of the Spanish market is positive and presents future growth
expectations. The Balearic Islands, together with Andalusia, have become the
Autonomous Communities essential for the development of this sector. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
33 - Economia |
ca |
dc.title |
Aposta pels productes ecològics |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Consciència |
|
dc.subject.keywords |
Ecològic |
|
dc.subject.keywords |
Màrqueting |
|
dc.subject.keywords |
Consumidors |
|
dc.subject.keywords |
Aware |
|
dc.subject.keywords |
Ecological |
|
dc.subject.keywords |
Marketing |
|
dc.subject.keywords |
Consumers |
|