dc.contributor |
Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel |
|
dc.contributor.author |
Sampol Català, Maria Aurora |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-09T12:09:37Z |
|
dc.date.available |
2019-01-09T12:09:37Z |
|
dc.date.issued |
2018-02-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148737 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest estudi pretén donar una visió general de la importància de la implicació i
la integració de les famílies dins els centres d’educació secundària, així com
també elaborar una proposta atractiva i motivadora per al Departament
d'Orientació per poder afavorir la integració familiar i millorar la relació amb el
centre escolar. Per aquest motiu, l'estudi en qüestió analitza com es troba la
relació d'aquest triangle tan important (alumne, família, centre) i es proposen
estratègies de millora per a què hi hagi una bona comunicació i que aquesta sigui
profitosa per a tots durant tota l'etapa de secundària.
Pensem que des de l'equip d'Orientació dels centres es podria treballar i/o
millorar aquest aspecte i que donaria molts bons resultats i seria satisfactori tant
per l'alumnat que és el principal benefactor, com per les famílies i el professorat. |
|
dc.description.abstract |
[eng] This study aims to provide an overview concerning how important is the family
involvement and integration in the secondary education centers, as well as to
elaborate an attractive and motivating proposal by the Guidance Department in
order to promote family integration and to improve the relationship with the
school. For this reason, the study in question, analyzes the actual situation of
this important triangle relationship (student, family and center) after, it proposes
successful strategies in order to obtain a good communication and this
communication has to be profitable, for all the parts involved, during all the
secondary education stage.
In our opinion, the orientation teams of the centers could work and/or improve
this aspect and we are sure that would give very good results and it would be
satisfactory for the students, they are the main benefactor, as well as for the
families and teachers |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.title |
La importància de la relació família-centre educatiu en l'Educació Secundària |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-19T10:27:42Z |
|
dc.subject.keywords |
Relació família - centre educatiu |
|
dc.subject.keywords |
Departament d'Orientació |
|
dc.subject.keywords |
Visita domiciliària |
|
dc.subject.keywords |
Family relationship- education center |
|
dc.subject.keywords |
Guidance Department |
|
dc.subject.keywords |
Home visit |
|