Els Grups Interactius a l'Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, María Dolores
dc.contributor.author Morales Gili, Jaume
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2019-01-15T11:58:07Z
dc.date.available 2019-01-15T11:58:07Z
dc.date.issued 2017-06-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148776
dc.description.abstract [cat] La societat actual requereix d’un canvi de paradigma educatiu: passar de la integració cap a la inclusió. Molts són els autors que manifesten les avantatges que això suposa i, cada cop més, hi ha centres disposats a acollir-se a aquest ideal, abandonant maneres de fer tradicionalistes i directives per adoptar-ne d’altres participatives i flexibles. Aquestes darreres tenen entre les seves fites principals que tots els infants progressin, afavorint l’èxit en l’aprenentatge i la participació de tothom, sense exclusions. Malgrat tot, l’aplicació de metodologies innovadores no es pot idear sense un procés profund de reflexió compartit per establir els principis que guiaran les accions cap a un plantejament inclusiu, i, a l’hora, un cop s’inicia el canvi és important valorar com es van desenvolupant les pràctiques; fer-ne una anàlisi esdevé cabdal per millorar permanentment allò que fem a les escoles. Per aquest motiu, s’ha decidit realitzar un estudi d’un centre d’educació primària per tal d’analitzar, des de la perspectiva inclusiva, les pràctiques que s’hi duen a terme, enfocant la mirada en una metodologia, la dels Grups Interactius. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays, the society needs to change their educational vision: moving from the integration to inclusion. Many authors show the benefits that this suppose and, increasingly, there are schools who wants to take this ideal, leaving traditional and directives ways to do it to take another more participative and flexible methodologies. The last ones have between their main reasons that every students improve, favoring their success in their knowledge and the involvement of everyone, without exclusion. However, the application of innovative methodologies can’t be conceive without a deep process of sheared reflection to establish the reasons that guide all the actions to one inclusive approach, and, at the same time, when the change starts is important to value haw are the practices developing; make a test is indispensable to improve permanently all that we do in the schools. For this reason it has been decided make a study of one primary education school to analyze, from the inclusive perspective, the actions that are being taken, focusing the attention in one methodology, that of the interactive groups. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.title Els Grups Interactius a l'Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2019-01-07T07:24:55Z
dc.subject.keywords Educació inclusiva
dc.subject.keywords Metodologies innovadores
dc.subject.keywords Comunitat d’aprenentatge
dc.subject.keywords Heterogeneïtat
dc.subject.keywords Grups interactius
dc.subject.keywords Educació inclusiva
dc.subject.keywords Inclusive education
dc.subject.keywords Innovative methodologies
dc.subject.keywords Learning communities
dc.subject.keywords Heterogeneity
dc.subject.keywords Interactive groups


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics