dc.contributor |
Coll Pons, Joan |
|
dc.contributor.author |
Pons Thomas, Eva |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-05T07:59:21Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148922 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Avui en dia la societat i concretament el món educatiu està ben conscienciat i
alliçonat de la importància i la riquesa, no només educativa sinó també a nivell
personal, que implica la inclusió dels alumnes amb diversitat funcional o
Necessitats Educatives Especials en els centres educatius de secundaria.
Aquest Treball Final de Màster té com a finalitat conèixer el tipus d’intervenció,
en quant a la seva inclusió acadèmica i social, que es dur a terme amb els
alumnes amb NEE en els següents centres de Secundaria de la zona de Maó:
IES Joan Ramis i Ramis, IES Cap de Llevant i IES Pascual Calbó.
Se durà a terme una entrevista amb el mestre referent que es troba a l’aula
UEECO de cada centre o amb els corresponents responsables de
l’acompanyament d’aquests alumnes en el seu procés d’aprenentatge i
socialització.
Així doncs, l’objectiu d’aquest treball és verificar de primera mà si en aquests
centres educatius la inclusió dels alumnes amb NEE es simplement una utopia
o fins a quin punt se trasllada i s’aplica aquesta metodologia o visió inclusiva en
aquests centres. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Nowadays society and specifically the educational world is well-educated and
educated about importance and wealth, not only educational but also on a
personal level, which involves the inclusion of students with Special Educational
Needs in secondary schools.
This Master's Final Project has the purpose of knowing the type of intervention,
in terms of its academic and social inclusion, which will be carried out with the
students with NEE in the following secondary schools in the area of Maó: IES
Joan Ramis i Ramis, IES Cap de Llevant and IES Pascual Calbó.
An interview will be conducted with the referent teacher who is in the EUSOC
classroom of each center or with the corresponding people responsible for the
accompaniment of these students in their learning and socialization process.
Therefore, the objective of this work is to verify first hand whether in these
educational centers the inclusion of students with NEE is simply an utopia or to
what extent this methodology or inclusive vision is applied to and applied to
these centers. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.title |
Inclusió Educativa dels alumnes amb Necessitats Educatives Especials. Utopia o realitat? |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-19T10:36:05Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.subject.keywords |
Atenció a la diversitat |
|
dc.subject.keywords |
Integració |
|
dc.subject.keywords |
Educació inclusiva |
|
dc.subject.keywords |
Alumnes amb Necessitats Educatives Especials i diversitat funcional. |
|
dc.subject.keywords |
Attention to diversity |
|
dc.subject.keywords |
Integration |
|
dc.subject.keywords |
Inclusive education |
|
dc.subject.keywords |
Students with Special Educational Needs and functional diversity |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|