Anàlisi de la metodologia que s’utilitza actualment per a treballar les quatre destreses lingüístiques de la llengua anglesa en els centres de secundària de Menorca. Propostes de millora

Show simple item record

dc.contributor Mascaró Moll, Jaume
dc.contributor.author Cervera Manzano, Marina
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-03-19T13:36:17Z
dc.date.issued 2018-06-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149133
dc.description.abstract [cat] En un context com l’actual, les llengües estrangeres esdevenen eines de comunicació que obren moltes portes al món globalitzat en què vivim. Les relacions internacionals entre els països són notícia gairebé tots els dies, viatjar es troba cada cop més a l’abast de tots i moltes persones han aprofitat la possibilitat de viure en un altre país per millorar la seva situació personal i econòmica, o simplement per viure una experiència més. Perquè es produeixin tots aquests moviments internacionals, és necessari un instrument de comunicació que faciliti l’enteniment entre les persones de diferents cultures. En aquest sentit, la llengua anglesa és avui dia una de les llengües més importants a nivell mundial, atès que és la principal llengua de comunicació internacional. Per aquest motiu, els nens i joves han d’aprendre la llengua anglesa a les escoles. Ara bé, l’ensenyament de les llengües estrangeres s’enfoca de manera que es pugui cobrir aquesta necessitat de comunicar-se amb la resta del món? En aquest treball es pretén analitzar la metodologia que s’utilitza actualment en els centres de secundària de Menorca per a treballar les quatre destreses lingüístiques de la llengua anglesa, mitjançant les quals es pot avaluar el domini d’una llengua. Amb aquest objectiu, es fa un recull i una anàlisi d’una mostra representativa dels centres educatius de l’illa, i s’inclou un apartat de propostes de millora, a fi d’intentar aconseguir que els alumnes tinguin un nivell de competència lingüística molt semblant en totes les destreses d’una llengua, atès que s’ha pogut observar que, en termes generals, el nivell de competència no és igual en cadascuna d’elles. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays foreign languages are communication tools that open doors to our global world. International relations among countries are reported day by day, travelling is more available to all and people have taken advantage of living in another country to improve their own personal and economic situation or just to live a great experience. A communication tool that enables the understanding of people from distinct cultures is needed, so that these global movements are generated. In that way, English language is nowadays one of the most important languages around the world, because it is the main international language of communication. For that reason, children and teenagers should learn English while studying. However, is foreign language teaching well focused to meet the requirements needed to establish communication with the rest of the world? The aim of this work is to analyse the methodology that is currently used in secondary schools of Menorca to practise the four language skills of English, through which the proficiency in a language can be evaluated. For this purpose, an analysis of a representative part of the island’s high schools is made as well as a proposal for improvements to achieve that students get a very similar competence level in the four language skills, since it has been observed that the competence level is not generally the same in all of the skills. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.title Anàlisi de la metodologia que s’utilitza actualment per a treballar les quatre destreses lingüístiques de la llengua anglesa en els centres de secundària de Menorca. Propostes de millora ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-19T10:36:28Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.subject.keywords Llengua anglesa
dc.subject.keywords Destreses lingüístiques
dc.subject.keywords Innovació
dc.subject.keywords English
dc.subject.keywords Language skills
dc.subject.keywords Methodology
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics