dc.contributor |
Mascaró Moll, Jaume |
|
dc.contributor.author |
Cervera Manzano, Marina |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-19T13:36:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149133 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En un context com l’actual, les llengües estrangeres esdevenen eines de
comunicació que obren moltes portes al món globalitzat en què vivim. Les
relacions internacionals entre els països són notícia gairebé tots els dies, viatjar
es troba cada cop més a l’abast de tots i moltes persones han aprofitat la
possibilitat de viure en un altre país per millorar la seva situació personal i
econòmica, o simplement per viure una experiència més. Perquè es produeixin
tots aquests moviments internacionals, és necessari un instrument de
comunicació que faciliti l’enteniment entre les persones de diferents cultures.
En aquest sentit, la llengua anglesa és avui dia una de les llengües més
importants a nivell mundial, atès que és la principal llengua de comunicació
internacional. Per aquest motiu, els nens i joves han d’aprendre la llengua
anglesa a les escoles. Ara bé, l’ensenyament de les llengües estrangeres
s’enfoca de manera que es pugui cobrir aquesta necessitat de comunicar-se
amb la resta del món?
En aquest treball es pretén analitzar la metodologia que s’utilitza actualment en
els centres de secundària de Menorca per a treballar les quatre destreses
lingüístiques de la llengua anglesa, mitjançant les quals es pot avaluar el
domini d’una llengua. Amb aquest objectiu, es fa un recull i una anàlisi d’una
mostra representativa dels centres educatius de l’illa, i s’inclou un apartat de
propostes de millora, a fi d’intentar aconseguir que els alumnes tinguin un nivell
de competència lingüística molt semblant en totes les destreses d’una llengua,
atès que s’ha pogut observar que, en termes generals, el nivell de competència
no és igual en cadascuna d’elles. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Nowadays foreign languages are communication tools that open doors to our
global world. International relations among countries are reported day by day,
travelling is more available to all and people have taken advantage of living in
another country to improve their own personal and economic situation or just to
live a great experience. A communication tool that enables the understanding of
people from distinct cultures is needed, so that these global movements are
generated. In that way, English language is nowadays one of the most
important languages around the world, because it is the main international
language of communication. For that reason, children and teenagers should
learn English while studying. However, is foreign language teaching well
focused to meet the requirements needed to establish communication with the
rest of the world?
The aim of this work is to analyse the methodology that is currently used in
secondary schools of Menorca to practise the four language skills of English,
through which the proficiency in a language can be evaluated. For this purpose,
an analysis of a representative part of the island’s high schools is made as well
as a proposal for improvements to achieve that students get a very similar
competence level in the four language skills, since it has been observed that the
competence level is not generally the same in all of the skills. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
81 - Lingüística i llengües |
ca |
dc.title |
Anàlisi de la metodologia que s’utilitza actualment per a treballar les quatre destreses lingüístiques de la llengua anglesa en els centres de secundària de Menorca. Propostes de millora |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-19T10:36:28Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.subject.keywords |
Llengua anglesa |
|
dc.subject.keywords |
Destreses lingüístiques |
|
dc.subject.keywords |
Innovació |
|
dc.subject.keywords |
English |
|
dc.subject.keywords |
Language skills |
|
dc.subject.keywords |
Methodology |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|