Guia Didàctica pel centre d’Art i Història Hernández Sanz

Show simple item record

dc.contributor Font Mampel, David
dc.contributor.author Florit Goñalons, Andrea
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-03-21T08:01:10Z
dc.date.available 2019-03-21T08:01:10Z
dc.date.issued 2018-07-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149148
dc.description.abstract [cat] Noves concepcions de l’ensenyament han desplaçat el debat educatiu als espais i recursos que tenim a l’abast dins de la nostra societat. Aquesta nova manera d’entendre l’aprenentatge obliga a replantejar-se el paper que juguen els museus i centres d’art dins de la nostra comunitat i, com aquests compleixen la seva funció didàctica. Lluny d’exposar objectes a vitrines, el nou repte consisteix a convertir els centres de cultura en espais d’oci i aprenentatge dels que també se’n pugui beneficiar la comunitat educativa elemental i secundària. Aquest treball és un proposta de dinamització educativa pel centre d’Art Història Hernández Sanz de Maó. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 7 - Belles arts ca
dc.title Guia Didàctica pel centre d’Art i Història Hernández Sanz ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-19T10:36:30Z
dc.subject.keywords Dinamització
dc.subject.keywords Museus
dc.subject.keywords Espais d’aprenentatge
dc.subject.keywords Innovació educativa


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics