dc.contributor |
Font Mampel, David |
|
dc.contributor.author |
Florit Goñalons, Andrea |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-21T08:01:10Z |
|
dc.date.available |
2019-03-21T08:01:10Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149148 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Noves concepcions de l’ensenyament han desplaçat el debat educatiu als
espais i recursos que tenim a l’abast dins de la nostra societat. Aquesta nova
manera d’entendre l’aprenentatge obliga a replantejar-se el paper que juguen els
museus i centres d’art dins de la nostra comunitat i, com aquests compleixen la
seva funció didàctica. Lluny d’exposar objectes a vitrines, el nou repte consisteix
a convertir els centres de cultura en espais d’oci i aprenentatge dels que també
se’n pugui beneficiar la comunitat educativa elemental i secundària. Aquest treball és un proposta de dinamització educativa pel centre d’Art
Història Hernández Sanz de Maó. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
7 - Belles arts |
ca |
dc.title |
Guia Didàctica pel centre d’Art i Història Hernández Sanz |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-19T10:36:30Z |
|
dc.subject.keywords |
Dinamització |
|
dc.subject.keywords |
Museus |
|
dc.subject.keywords |
Espais d’aprenentatge |
|
dc.subject.keywords |
Innovació educativa |
|