dc.contributor |
Muntaner Guasp, Juan Jorge |
|
dc.contributor.author |
Febrer Triay, Marc |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-05T07:49:38Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149420 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball es duu a terme una aproximació al concepte d’educació
inclusiva que serveix com a introducció a la fonamentació teòrica que sustenta
l’objectiu principal de la recerca: observar els desajustos entre la teoria i la
pràctica d’aquest àmbit de l’educació. Per tal d’assolir aquest objectiu, es fa
l’anàlisi de la percepció que els docents de l’etapa educativa primària de tota l’illa
de Menorca tenen sobre la realitat de l’educació inclusiva. A través de la
combinació entre la metodologia quantitativa i la qualitativa es realitza el buidatge
dels qüestionaris difosos als docents que serveixen com a informants anònims
de l’aplicació real que duu a terme en els seus respectius centres educatius.
Després de la descripció de les dades i la pertinent interpretació d’on s’extreu la
conclusió, per acabar es fa una reflexió que ens aboca a repensar constantment
el futur del nostre sistema educatiu. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In this work, it is exposed an approach to the concept of inclusive education. It is
used as an introduction to the theoretical basis for the main objective of the
research: observe mismatches between the theory and the practice in this field
of education. To achieve this objective, there is an analysis of perception that the
teachers of minorcan primary education have about the reality of inclusive
education. Using the combination of quantitative and qualitative methodology, the
teachers of primary school who are serving as anonymous informants answer a
survey in each center of education where they works. After the description of the
data and done the interpretation, we have the conclusion. Finally becomes a
reflection that leads us to the necessity of constantly rethinking about the future
of our education system. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Docents |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Inclusiva |
ca |
dc.subject.other |
Quantitativa |
ca |
dc.subject.other |
Qualitativa |
ca |
dc.subject.other |
Qüestionari |
ca |
dc.subject.other |
Teachers |
ca |
dc.subject.other |
Education |
ca |
dc.subject.other |
Inclusive |
ca |
dc.subject.other |
Quantitative |
ca |
dc.subject.other |
Qualitative |
ca |
dc.subject.other |
Survey |
ca |
dc.title |
El treball dels docents envers la diversitat |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-20T09:27:05Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|