dc.contributor |
Muntaner Guasp, Juan Jorge |
|
dc.contributor.author |
Quetglas Poncell, Carme |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-10T07:31:42Z |
|
dc.date.available |
2019-06-10T07:31:42Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149432 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’orientació educativa és un mitjà clau per a l’assoliment d’una educació
integral en coneixements, destreses i valors. Un procés d’ajuda que estimularà
un procediment complex i necessari, el del desenvolupament personal de
l’alumne. El següent treball es centre en explicar per què i de quina manera es
pot utilitzar el cinema com a eina educativa per a treballar i potenciar
determinats valors.
És durant l’etapa de secundària, a l’adolescència, quan els estudiants estan
forjant la seva personalitat, trobant-se a ells mateixos. Així, és clau una
educació integral, amb objectius socials, morals i afectius, que els prepari en la
transició cap a la adultesa. Aquests aspectes es treballen a través de la
formació en valors a secundària a la proposta educativa del present treball. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The educational guidance is a key means to achieving a comprehensive
education on knowledge, skills and values. A process that helps to stimulate a
complex and necessary procedure, the personal development of the student.
This work focuses on explaining why and how we can use cinema as an
educational tool to work on values. It is during the secondary stage
(adolescence) when the students are building their personality, discovering who
they are. It’s very important an integral education, with social, moral and
affective goals, that will prepare them in the transition towards adulthood. These
are the central points of that this educational project proposal works. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
77 - Fotografia. Cinematografia |
ca |
dc.title |
El cinema com a eina didàctica per a treballar en valors a l’Educació Secundària Obligatòria |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-20T09:27:27Z |
|
dc.subject.keywords |
Orientació Educativa |
|
dc.subject.keywords |
Valors |
|
dc.subject.keywords |
Cinema |
|
dc.subject.keywords |
Educació Secundària |
|
dc.subject.keywords |
Habilitats socials |
|
dc.subject.keywords |
Educational Orientation |
|
dc.subject.keywords |
Values |
|
dc.subject.keywords |
Cinema |
|
dc.subject.keywords |
Secondary Education |
|
dc.subject.keywords |
Social Skills |
|