dc.contributor |
Riera Clapés, Juan Vicente |
|
dc.contributor.author |
Rullan Perelló, Lluís |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-03T10:24:11Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149542 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’ensenyament tradicional de la Geometria es caracteritza per l’aplicació,
generalment, de metodologies mecanicistes. Aquests tipus de metodologies
tenen unes repercussions negatives en el procés d’ensenyament-aprenentatge
molt significatives, com es desprèn dels diferents estudis internacionals sobre el
grau d’assoliment de la competència matemàtica i, en particular, dels continguts
propis del bloc de Geometria. Per aquesta raó en aquest treball, després
d’investigar dits estudis i fer patents aquests fets, s’estableixen unes directrius
basades en els principis de la matemàtica realista que poden fer que els alumnes
millorin el seu rendiment en aquest bloc de contingut tan important. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
51 - Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Geometria |
ca |
dc.subject.other |
Matemàtica realista |
ca |
dc.subject.other |
Educació vivencial |
ca |
dc.subject.other |
Proves de diagnòstic |
ca |
dc.title |
Una proposta per a l’ensenyança de la Geometria a partir d’experiències vivencials |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-20T09:27:34Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|