Una proposta per a l’ensenyança de la Geometria a partir d’experiències vivencials

Show simple item record

dc.contributor Riera Clapés, Juan Vicente
dc.contributor.author Rullan Perelló, Lluís
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-07-03T10:24:11Z
dc.date.issued 2018-07-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149542
dc.description.abstract [cat] L’ensenyament tradicional de la Geometria es caracteritza per l’aplicació, generalment, de metodologies mecanicistes. Aquests tipus de metodologies tenen unes repercussions negatives en el procés d’ensenyament-aprenentatge molt significatives, com es desprèn dels diferents estudis internacionals sobre el grau d’assoliment de la competència matemàtica i, en particular, dels continguts propis del bloc de Geometria. Per aquesta raó en aquest treball, després d’investigar dits estudis i fer patents aquests fets, s’estableixen unes directrius basades en els principis de la matemàtica realista que poden fer que els alumnes millorin el seu rendiment en aquest bloc de contingut tan important. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 51 - Matemàtiques ca
dc.subject.other Geometria ca
dc.subject.other Matemàtica realista ca
dc.subject.other Educació vivencial ca
dc.subject.other Proves de diagnòstic ca
dc.title Una proposta per a l’ensenyança de la Geometria a partir d’experiències vivencials ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-20T09:27:34Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record