Percepció per part dels aprenents de Quizlet com a eina per aprendre vocabulari

Show simple item record

dc.contributor Joan Marí, Bernat
dc.contributor.author Vasileva Zlateva, Mariyana
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-07-10T07:58:26Z
dc.date.available 2019-07-10T07:58:26Z
dc.date.issued 2018-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149563
dc.description.abstract [cat] Aquest estudi pretén analitzar l'eina digital Quizlet com a estratègia de l'aprenentatge del vocabulari de la llengua anglesa. Quizlet és un recurs modern que transforma la idea antiga de les flashcards, o targetes didàctiques, fent ús de les tecnologies del començament del segle XXI, i així afegeix aspectes de col·laboració, ludificació i facilitat d'accés. Els participants enquestats són alumnes universitaris d'Educació Primària que experimenten el treball amb aquesta pàgina web i l'apliquen a les seves classes d'anglès. A base d'aquesta experiència s'investiga la percepció dels aprenents i es fa una anàlisi de la utilitat de l'eina en l'ensenyament d'anglès com a llengua estrangera. Els resultats de l’estudi revelen la percepció positiva i la bona predisposició dels estudiants que comparteixen la visió que el seu ús els ajuda a aprendre i a preparar-se per a les proves. Per consegüent, es conclou que Quizlet és una eina vàlida per a l’ensenyament i l’aprenentatge del vocabulari d’anglès com a llengua estrangera. ca
dc.description.abstract [eng] The present study aims to analyse the digital tool Quizlet as a vocabulary learning strategy of English as a foreign language. Quizlet is a modern tool which transforms an old idea, namely the one of flashcards, by making use of the technology of the beginning of the 21st century, thus adding aspects of collaboration, gamification and ease of access. The participants in the survey are Primary Education university students who experience work with this webste and application in their English classes. On the basis of this experience, we research the perception of the learners and we analyse the utility of the tool for teaching English as a foreign language. The results of the study reveal The present study aims to analyse the digital tool Quizlet as a vocabulary learning strategy of English as a foreign language. Quizlet is a modern tool which transforms an old idea, namely the one of flashcards, by making use of the technology of the beginning of the 21st century, thus adding aspects of collaboration, gamification and ease of access. The participants in the survey are Primary Education university students who experience work with this webste and application in their English classes. On the basis of this experience, we research the perception of the learners and we analyse the utility of the tool for teaching English as a foreign language. The results of the study reveal ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Aprenentatge de vocabulari ca
dc.subject.other Flashcards digitals ca
dc.subject.other Quizlet ca
dc.subject.other Vocabulary learning ca
dc.title Percepció per part dels aprenents de Quizlet com a eina per aprendre vocabulari ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-19T10:36:54Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics