dc.contributor |
Joan Marí, Bernat |
|
dc.contributor.author |
Vasileva Zlateva, Mariyana |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-10T07:58:26Z |
|
dc.date.available |
2019-07-10T07:58:26Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149563 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest estudi pretén analitzar l'eina digital Quizlet com a estratègia de
l'aprenentatge del vocabulari de la llengua anglesa. Quizlet és un recurs
modern que transforma la idea antiga de les flashcards, o targetes didàctiques,
fent ús de les tecnologies del començament del segle XXI, i així afegeix
aspectes de col·laboració, ludificació i facilitat d'accés. Els participants
enquestats són alumnes universitaris d'Educació Primària que experimenten el
treball amb aquesta pàgina web i l'apliquen a les seves classes d'anglès. A
base d'aquesta experiència s'investiga la percepció dels aprenents i es fa una
anàlisi de la utilitat de l'eina en l'ensenyament d'anglès com a llengua
estrangera. Els resultats de l’estudi revelen la percepció positiva i la bona
predisposició dels estudiants que comparteixen la visió que el seu ús els ajuda
a aprendre i a preparar-se per a les proves. Per consegüent, es conclou que
Quizlet és una eina vàlida per a l’ensenyament i l’aprenentatge del vocabulari
d’anglès com a llengua estrangera. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present study aims to analyse the digital tool Quizlet as a vocabulary
learning strategy of English as a foreign language. Quizlet is a modern tool
which transforms an old idea, namely the one of flashcards, by making use of
the technology of the beginning of the 21st century, thus adding aspects of
collaboration, gamification and ease of access. The participants in the survey
are Primary Education university students who experience work with this
webste and application in their English classes. On the basis of this experience,
we research the perception of the learners and we analyse the utility of the tool
for teaching English as a foreign language. The results of the study reveal The present study aims to analyse the digital tool Quizlet as a vocabulary
learning strategy of English as a foreign language. Quizlet is a modern tool
which transforms an old idea, namely the one of flashcards, by making use of
the technology of the beginning of the 21st century, thus adding aspects of
collaboration, gamification and ease of access. The participants in the survey
are Primary Education university students who experience work with this
webste and application in their English classes. On the basis of this experience,
we research the perception of the learners and we analyse the utility of the tool
for teaching English as a foreign language. The results of the study reveal |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge de vocabulari |
ca |
dc.subject.other |
Flashcards digitals |
ca |
dc.subject.other |
Quizlet |
ca |
dc.subject.other |
Vocabulary learning |
ca |
dc.title |
Percepció per part dels aprenents de Quizlet com a eina per aprendre vocabulari |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-19T10:36:54Z |
|