dc.contributor |
Pozo Gordaliza, Rosario |
|
dc.contributor |
Ballester Brage, Luis |
|
dc.contributor.author |
López Cantero, María |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-11T07:32:41Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149573 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les dificultats d’aprenentatge són un tema de molta actualitat, ja que cada
vegada més hi ha infants que tenen unes necessitats que s’han de cobrir a partir
d’intervencions de més qualitat i de recursos ben utilitzats. Però, si són infants
que han estat maltractats i viuen a centres de protecció, s’han de tenir en compte
uns factors previs que ocasionen aquestes mancances en l’àmbit educatiu i que,
si es modifiquen, aconseguiran l’èxit educatiu en aquests infants. Per això, no
només s’han de mirar les dificultats d’aprenentatge, sinó també quines són les
altres àrees afectades i que poden condicionar que tenguin un fracàs escolar o
no.
Per tal de dur-ho a terme, s’ha realitzat un estudi a partir d’entrevistar a diversos
professionals per aconseguir obtenir unes recomanacions de bones pràctiques
basades en les opinions d’uns professionals per al centre d’acollida i el centre
educatiu. D’aquesta manera, si segueixen aquests consells, es podrà tenir una
intervenció més efectiva que provocarà millores en l’educació de l’infant. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Learning difficulties are a very current issue because every day there is more and
more children who have need to be covered from interventions of higher quality
and well-used resources. However, if they are children who have been mistreated
and live in protection centers, previous factors must be considered that cause
these shortcomings in the educational field and, if they are modified, will achieve
educational success in these children. For this reason, not only must they look at
the learning difficulties, but also what are the other areas affected and which may
condition that they have a school failure or not.
In order to carry it out, a study has been carried out from interviewing several
professionals to obtain recommendations of good practices based on the opinion
of professionals for the reception center and the educational center. In this way, if you follow these tips, you can have a more effective intervention that will bring
improvements in the education of the child. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Dificultats |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Maltractament |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Centres d’acollida |
ca |
dc.subject.other |
Learning |
ca |
dc.subject.other |
Difficulties |
ca |
dc.subject.other |
Mistreatment |
ca |
dc.subject.other |
Education |
ca |
dc.subject.other |
Protection centers |
ca |
dc.title |
Les dificultats d’aprenentatge dels infants maltractats que viuen en centres d’acollida de Mallorca. Guia de recomanacions de bones pràctiques per millorar l’aprenentatge |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-20T09:30:15Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|