Conèixer l'estadística a través d'un projecte

Show simple item record

dc.contributor Miquel Roigé, Fernando
dc.contributor.author Pons Gornés, Maite
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-09-23T11:16:32Z
dc.date.available 2019-09-23T11:16:32Z
dc.date.issued 2018-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149928
dc.description.abstract [cat] La finalitat d‟aquest treball de final de màster, és presentar una proposta diferent i innovadora de com ensenyar estadística, i per això, s‟ha dissenyat un projecte educatiu. El nivell escollit per desenvolupar la tasca ha estat 4t d‟ESO, en l‟àmbit territorial de Menorca, però aquesta proposta és adaptable a tots els nivells i instituts d‟educació secundària. En el treball, es fa una proposta didàctica per ensenyar aquesta ciència a través d‟una metodologia innovadora, anomenada Aprenentatge Basat en Projectes (ABP), la qual estimula l‟aprenentatge dels alumnes d‟una forma més dinàmica, cooperativa i social. L‟aprenentatge de l‟estadística i la seva correcte comprensió pot ajudar als estudiants a tenir una visió diferent de la vida, i de moltes qüestions que se‟ls plantegen cada dia a través dels mitjans de comunicació i dels quals no en són conscients. ca
dc.description.abstract [eng] The purpose of the final master thesis is to present a new, different and innovative way to teach statistics. The result of this master thesis is a teaching project of application that has been designed following the previous premises. The level I have chosen is 4th year of the Spanish GCSE in the territorial area of Menorca, but this project is adaptable to all levels and schools of secondary education. This thesis has been developed with the aim to create a didactic proposal to teach this science, which is statistics, using Task-based Learning, an innovative methodology which helps to provide more dynamic, cooperative and social learning techniques. Learning statistics and achieving a level of comprehension on the statistics field may be useful for the students to have a new vision of life and to get answers for the uncountable questions that are currently arising on their everyday routines ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 311 - Estadística ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Aprenentatge basat en problemes (ABP) ca
dc.subject.other Estadística ca
dc.subject.other Treball Cooperatiu ca
dc.subject.other Task-based Learning ca
dc.subject.other Statistics ca
dc.subject.other Cooperative learning ca
dc.title Conèixer l'estadística a través d'un projecte ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-19T11:01:38Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics