dc.contributor |
Miquel Roigé, Fernando |
|
dc.contributor.author |
Pons Gornés, Maite |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-23T11:16:32Z |
|
dc.date.available |
2019-09-23T11:16:32Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149928 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La finalitat d‟aquest treball de final de màster, és presentar una proposta
diferent i innovadora de com ensenyar estadística, i per això, s‟ha dissenyat un
projecte educatiu. El nivell escollit per desenvolupar la tasca ha estat 4t d‟ESO,
en l‟àmbit territorial de Menorca, però aquesta proposta és adaptable a tots els
nivells i instituts d‟educació secundària. En el treball, es fa una proposta
didàctica per ensenyar aquesta ciència a través d‟una metodologia innovadora,
anomenada Aprenentatge Basat en Projectes (ABP), la qual estimula
l‟aprenentatge dels alumnes d‟una forma més dinàmica, cooperativa i social.
L‟aprenentatge de l‟estadística i la seva correcte comprensió pot ajudar als
estudiants a tenir una visió diferent de la vida, i de moltes qüestions que se‟ls
plantegen cada dia a través dels mitjans de comunicació i dels quals no en són
conscients. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The purpose of the final master thesis is to present a new, different and
innovative way to teach statistics. The result of this master thesis is a teaching
project of application that has been designed following the previous premises.
The level I have chosen is 4th year of the Spanish GCSE in the territorial area of
Menorca, but this project is adaptable to all levels and schools of secondary
education. This thesis has been developed with the aim to create a didactic
proposal to teach this science, which is statistics, using Task-based Learning,
an innovative methodology which helps to provide more dynamic, cooperative
and social learning techniques. Learning statistics and achieving a level of
comprehension on the statistics field may be useful for the students to have a
new vision of life and to get answers for the uncountable questions that are
currently arising on their everyday routines |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
311 - Estadística |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge basat en problemes (ABP) |
ca |
dc.subject.other |
Estadística |
ca |
dc.subject.other |
Treball Cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Task-based Learning |
ca |
dc.subject.other |
Statistics |
ca |
dc.subject.other |
Cooperative learning |
ca |
dc.title |
Conèixer l'estadística a través d'un projecte |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-19T11:01:38Z |
|