Desenvolupament de les assignatures de biologia d'ESO mitjançant el seguiment de notícies de divulgació científica aparegudes en els mitjans de comunicació

Show simple item record

dc.contributor Bennàssar Roig, Antoni
dc.contributor.author Gili Mas, Maria
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2019-09-25T07:49:32Z
dc.date.available 2019-09-25T07:49:32Z
dc.date.issued 2019-09-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149955
dc.description.abstract [cat] Les aules a dia d'avui es troben plenes de nins i nines desmotivats i amb poques ganes d'aprendre. Les noves tecnologies han augmentat exponencialment els darrers anys així com l’interès en elles per part dels joves. La nova metodologia proposada planteja utilitzar-les a favor de l'educació i introduir-les a les classes per despertar la seva atenció i interès. Aquest mecanisme desenvolupa l'aprenentatge bàsic de l'Educació Secundària Obligatòria a partir de conceptes que es desenvolupen en notícies de divulgació científica i que posteriorment es treballaran amb activitats didàctiques. L'internet serà l'eina principal a la que recorreran els alumnes a l'hora de fer recerca d'informació en forma de flipped class que permetran un aprenentatge significatiu i transversal. ca
dc.description.abstract [eng] Today's classrooms are full of unmotivated boys and girls with weak desire to learn. New technologies have increased exponentially in recent years as well as interest in them by young people. The new methodology suggested proposes using them in favor of education and introducing them to classes to raise their attention and interest. This mechanism develops the basic learning of Compulsory Secondary Education based on concepts that are developed in news of scientific dissemination and that later will be worked with didactic activities. Internet will be the main tool that students will be using for searching for information trough flipped class that will allow significant and transversal learning. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 57 - Biologia ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Ciències ca
dc.subject.other Ensenyament significatiu ca
dc.subject.other Divulgació científica ca
dc.subject.other Flipped class ca
dc.subject.other Noves tecnologies ca
dc.subject.other Internet ca
dc.subject.other Web quest ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Unmotivated ca
dc.subject.other Internet ca
dc.subject.other Flipped class ca
dc.subject.other Significant learning ca
dc.title Desenvolupament de les assignatures de biologia d'ESO mitjançant el seguiment de notícies de divulgació científica aparegudes en els mitjans de comunicació ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics