dc.contributor |
Bennàssar Roig, Antoni |
|
dc.contributor.author |
Gili Mas, Maria |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-25T07:49:32Z |
|
dc.date.available |
2019-09-25T07:49:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-09-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149955 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les aules a dia d'avui es troben plenes de nins i nines desmotivats i amb poques ganes d'aprendre. Les noves tecnologies han augmentat exponencialment els darrers anys així com l’interès en elles per part dels joves. La nova metodologia proposada planteja utilitzar-les a favor de l'educació i introduir-les a les classes per despertar la seva atenció i interès. Aquest mecanisme desenvolupa l'aprenentatge bàsic de l'Educació Secundària Obligatòria a partir de conceptes que es desenvolupen en notícies de divulgació científica i que posteriorment es treballaran amb activitats didàctiques. L'internet serà l'eina principal a la que recorreran els alumnes a l'hora de fer recerca d'informació en forma de flipped class que permetran un aprenentatge significatiu i transversal. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Today's classrooms are full of unmotivated boys and girls with weak desire to learn. New technologies have increased exponentially in recent years as well as interest in them by young people. The new methodology suggested proposes using them in favor of education and introducing them to classes to raise their attention and interest. This mechanism develops the basic learning of Compulsory Secondary Education based on concepts that are developed in news of scientific dissemination and that later will be worked with didactic activities. Internet will be the main tool that students will be using for searching for information trough flipped class that will allow significant and transversal learning. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
57 - Biologia |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Ciències |
ca |
dc.subject.other |
Ensenyament significatiu |
ca |
dc.subject.other |
Divulgació científica |
ca |
dc.subject.other |
Flipped class |
ca |
dc.subject.other |
Noves tecnologies |
ca |
dc.subject.other |
Internet |
ca |
dc.subject.other |
Web quest |
ca |
dc.subject.other |
Education |
ca |
dc.subject.other |
Unmotivated |
ca |
dc.subject.other |
Internet |
ca |
dc.subject.other |
Flipped class |
ca |
dc.subject.other |
Significant learning |
ca |
dc.title |
Desenvolupament de les assignatures de biologia d'ESO mitjançant el seguiment de notícies de divulgació científica aparegudes en els mitjans de comunicació |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|