dc.contributor |
Rosello Ribas, Vicente Javier |
|
dc.contributor.author |
Martorell Morey, Antoni Guillem |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-08T06:22:21Z |
|
dc.date.available |
2019-10-08T06:22:21Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/150078 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El següent treball té com a finalitat analitzar el conflicte dins els centres
d'educació secundària obligatòria, amb l'objectiu de desenvolupar una sèrie de
propostes que, a través de l'art i utilitzant aquest com a motor per a les mateixes,
ens permeti arribar a una satisfactòria resolució del conflicte, utilitzant la
mediació escolar i la mediació artística, a més d'oferir eines per a la provenció
dels conflictes.
Per fer-ho, primer s'exposa tota una base teòrica d'anàlisi del conflicte, els motius
i les causes d'aquest, així com una investigació sobre la manera en que
actualment es treballa i resol dins les aules.
Tot seguit, es desenvoluparan una sèrie de propostes didàctiques originals de
provenció i resolució de conflictes a través de la mediació, que han estat creades
segons el marc teòric exposat amb anterioritat. Tot això, utilitzant l'experiència i
el coneixement propi en l'àmbit artístic, així com l'experiència pràctica dins el
centre de secundària IES Blanca Dona. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This master project is intended to analyse the interpersonal conflicts at
Secondary School throughout the education center. As a result of this analysis,
a set of proposals has been developed using The Arts as an approach to the
conflict resolution. The role of Art as a medium not only has proven to resolve
the conflict satisfactorily with school and artistic mediation, but also it has
prevented the conflict from escalating.
The theoretical framework of the conflict analysis is exposed at the first stage of
the project, including both: conceptual causes of conflict and the state of art of
conflict management in school. During the second stage of the project and
guided by the literature previously reviewed, a new range of conflict resolution tools in classroom have been provided using artistic mediation. To achieve this,
the own educational background in Arts and the practical experience of working
as a supporting teacher at the Secondary School of IES Blanca Dona has been
crucial. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
7 - Belles arts |
ca |
dc.subject.other |
Conflicte |
ca |
dc.subject.other |
Mediació |
ca |
dc.subject.other |
Art |
ca |
dc.subject.other |
Provenció |
ca |
dc.subject.other |
Resolució |
ca |
dc.title |
Provenció i resolució de conflictes a través de l'art: mediació artística |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-20T09:25:06Z |
|