Provenció i resolució de conflictes a través de l'art: mediació artística

Show simple item record

dc.contributor Rosello Ribas, Vicente Javier
dc.contributor.author Martorell Morey, Antoni Guillem
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-10-08T06:22:21Z
dc.date.available 2019-10-08T06:22:21Z
dc.date.issued 2018-07-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150078
dc.description.abstract [cat] El següent treball té com a finalitat analitzar el conflicte dins els centres d'educació secundària obligatòria, amb l'objectiu de desenvolupar una sèrie de propostes que, a través de l'art i utilitzant aquest com a motor per a les mateixes, ens permeti arribar a una satisfactòria resolució del conflicte, utilitzant la mediació escolar i la mediació artística, a més d'oferir eines per a la provenció dels conflictes. Per fer-ho, primer s'exposa tota una base teòrica d'anàlisi del conflicte, els motius i les causes d'aquest, així com una investigació sobre la manera en que actualment es treballa i resol dins les aules. Tot seguit, es desenvoluparan una sèrie de propostes didàctiques originals de provenció i resolució de conflictes a través de la mediació, que han estat creades segons el marc teòric exposat amb anterioritat. Tot això, utilitzant l'experiència i el coneixement propi en l'àmbit artístic, així com l'experiència pràctica dins el centre de secundària IES Blanca Dona. ca
dc.description.abstract [eng] This master project is intended to analyse the interpersonal conflicts at Secondary School throughout the education center. As a result of this analysis, a set of proposals has been developed using The Arts as an approach to the conflict resolution. The role of Art as a medium not only has proven to resolve the conflict satisfactorily with school and artistic mediation, but also it has prevented the conflict from escalating. The theoretical framework of the conflict analysis is exposed at the first stage of the project, including both: conceptual causes of conflict and the state of art of conflict management in school. During the second stage of the project and guided by the literature previously reviewed, a new range of conflict resolution tools in classroom have been provided using artistic mediation. To achieve this, the own educational background in Arts and the practical experience of working as a supporting teacher at the Secondary School of IES Blanca Dona has been crucial. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 7 - Belles arts ca
dc.subject.other Conflicte ca
dc.subject.other Mediació ca
dc.subject.other Art ca
dc.subject.other Provenció ca
dc.subject.other Resolució ca
dc.title Provenció i resolució de conflictes a través de l'art: mediació artística ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-20T09:25:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics