dc.contributor |
Cantallops Ramón, Jaime |
|
dc.contributor.author |
Matas Riera, Antoni |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-11T09:55:43Z |
|
dc.date.available |
2019-10-11T09:55:43Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/150130 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball vol contribuir a l’anàlisi i reflexió teòrica i pràctica al voltant de
l’avaluació a l’etapa de Secundària, en concret a la matèria d’Educació Física,
des de la convicció de que avaluar és un dels eixos principals per garantir la
qualitat del procés d’ensenyament aprenentatge. També és l’avaluació una de
les línies de treball docent on les iniciatives innovadores es fan més
necessàries per garantir la coherència entre els plantejaments pedagògics i les
pràctiques a la realitat de les aules, si volem transformar els paradigmes
centrats en models tradicionals en altres alternatius, en els quals l’alumnat és el
protagonista del seu aprenentatge, en la construcció del saber fer i en el
desenvolupament de les seves capacitats i competències. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The aim of this study was to analyse and reflect on a theoretical and practical
method of evaluation at high school level, specifically in physical education,
from the conviction that evaluating is one of the main axes to guarantee the
quality of the learning teaching process. Assessment is also one of the lines of
teaching work where innovative initiatives become more necessary to ensure
the coherence between pedagogical approaches and practices and the reality
in classrooms. As long as the objective is to transform paradigms focused on
traditional models in to other alternatives, in which students are the protagonists
in their own learning and in the construction of know-how and development of
their capacities and competences. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Innovació |
ca |
dc.subject.other |
Avaluació qualitativa |
ca |
dc.subject.other |
Instruments d’avaluació |
ca |
dc.subject.other |
Comunicació |
ca |
dc.subject.other |
Physical Education |
ca |
dc.subject.other |
Formative evaluation |
ca |
dc.subject.other |
Co-evaluation |
ca |
dc.subject.other |
Integral formation |
ca |
dc.subject.other |
Competences |
ca |
dc.subject.other |
Innovation |
ca |
dc.subject.other |
Qualitative evaluation |
ca |
dc.subject.other |
Evaluation instruments |
ca |
dc.title |
L'avaluació com a eina d'innovació i formació integral de l'alumnat d'educació física |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-20T09:27:22Z |
|