L'avaluació com a eina d'innovació i formació integral de l'alumnat d'educació física

Show simple item record

dc.contributor Cantallops Ramón, Jaime
dc.contributor.author Matas Riera, Antoni
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-10-11T09:55:43Z
dc.date.available 2019-10-11T09:55:43Z
dc.date.issued 2018-07-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150130
dc.description.abstract [cat] Aquest treball vol contribuir a l’anàlisi i reflexió teòrica i pràctica al voltant de l’avaluació a l’etapa de Secundària, en concret a la matèria d’Educació Física, des de la convicció de que avaluar és un dels eixos principals per garantir la qualitat del procés d’ensenyament aprenentatge. També és l’avaluació una de les línies de treball docent on les iniciatives innovadores es fan més necessàries per garantir la coherència entre els plantejaments pedagògics i les pràctiques a la realitat de les aules, si volem transformar els paradigmes centrats en models tradicionals en altres alternatius, en els quals l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, en la construcció del saber fer i en el desenvolupament de les seves capacitats i competències. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this study was to analyse and reflect on a theoretical and practical method of evaluation at high school level, specifically in physical education, from the conviction that evaluating is one of the main axes to guarantee the quality of the learning teaching process. Assessment is also one of the lines of teaching work where innovative initiatives become more necessary to ensure the coherence between pedagogical approaches and practices and the reality in classrooms. As long as the objective is to transform paradigms focused on traditional models in to other alternatives, in which students are the protagonists in their own learning and in the construction of know-how and development of their capacities and competences. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.subject.other Avaluació qualitativa ca
dc.subject.other Instruments d’avaluació ca
dc.subject.other Comunicació ca
dc.subject.other Physical Education ca
dc.subject.other Formative evaluation ca
dc.subject.other Co-evaluation ca
dc.subject.other Integral formation ca
dc.subject.other Competences ca
dc.subject.other Innovation ca
dc.subject.other Qualitative evaluation ca
dc.subject.other Evaluation instruments ca
dc.title L'avaluació com a eina d'innovació i formació integral de l'alumnat d'educació física ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-20T09:27:22Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics