dc.contributor |
Gómez Pulido, María Inmaculada |
|
dc.contributor.author |
Sastre Puigserver, Nuria |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-18T07:14:05Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/150193 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L'ensenyament de la Formació Professional ve caracteritzada per la necessitat
de fomentar els aspectes pràctics que promouen la professionalització dels
alumnes. Cada vegada és més necessari impulsar una major participació de
l'alumnat a les aules per aconseguir un treball que resulti motivador, millori el seu
interès, potenciï la seva autonomia i millori l'aprenentatge de competències
transversals i personals. Les possibilitats educatives existents per al foment
d'aquests aspectes ha crescut dia a dia, sobretot des de l'entrada en
funcionament de les TIC a les aules. Les estratègies alternatives a la classe
magistral s'han multiplicat, donant pas a noves realitats on l'aprenentatge
s'adapta a l'alumne i no al revés.
En aquest context, el present treball realitza un estudi sobre l'estratègia de
l’Aprenentatge Basat en Projectes tant des d'una perspectiva teòrica com
pràctica. S'aborda el marc conceptual que envolta aquesta estratègia didàctica,
fent incidència en la motivació interna de l’alumnat i la millora de les seves
competències, així com la repercussió de la mateixa en el paper del docent i del
alumne. S'analitza quin és el perfil general de l'alumnat que actualment ocupa
les aules, així com els seus principals interessos, amb l'objectiu final de
desenvolupar una proposta d'aprenentatge que sigui enriquidora per als alumnes
de Formació Professional.
La novetat que caracteritza aquest tipus d'estratègia, la desconfiança que
provoca davant el professorat i la seva aparentment complicada aplicació a les
aules, han animat a la realització del present estudi que tracta de demostrar la
facilitat de convergència entre aprenentatge basat en projectes i l’aprenentatge
del màrqueting turístic, alhora que demostra els avantatges que aquest tipus
d'estratègia té sobre l'aprenentatge per tal de ser competent i tenir competència. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge basat en projectes |
ca |
dc.subject.other |
TIC a les aules |
ca |
dc.subject.other |
Formació Professional |
ca |
dc.subject.other |
Màrqueting turístic |
ca |
dc.subject.other |
Motivació |
ca |
dc.subject.other |
Participació |
ca |
dc.title |
Aplicació de l’aprenentatge basat en projectes en el màrqueting turístic a la Formació Professional |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-20T09:25:01Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|