Aplicació de l’aprenentatge basat en projectes en el màrqueting turístic a la Formació Professional

Show simple item record

dc.contributor Gómez Pulido, María Inmaculada
dc.contributor.author Sastre Puigserver, Nuria
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-10-18T07:14:05Z
dc.date.issued 2018-07-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150193
dc.description.abstract [cat] L'ensenyament de la Formació Professional ve caracteritzada per la necessitat de fomentar els aspectes pràctics que promouen la professionalització dels alumnes. Cada vegada és més necessari impulsar una major participació de l'alumnat a les aules per aconseguir un treball que resulti motivador, millori el seu interès, potenciï la seva autonomia i millori l'aprenentatge de competències transversals i personals. Les possibilitats educatives existents per al foment d'aquests aspectes ha crescut dia a dia, sobretot des de l'entrada en funcionament de les TIC a les aules. Les estratègies alternatives a la classe magistral s'han multiplicat, donant pas a noves realitats on l'aprenentatge s'adapta a l'alumne i no al revés. En aquest context, el present treball realitza un estudi sobre l'estratègia de l’Aprenentatge Basat en Projectes tant des d'una perspectiva teòrica com pràctica. S'aborda el marc conceptual que envolta aquesta estratègia didàctica, fent incidència en la motivació interna de l’alumnat i la millora de les seves competències, així com la repercussió de la mateixa en el paper del docent i del alumne. S'analitza quin és el perfil general de l'alumnat que actualment ocupa les aules, així com els seus principals interessos, amb l'objectiu final de desenvolupar una proposta d'aprenentatge que sigui enriquidora per als alumnes de Formació Professional. La novetat que caracteritza aquest tipus d'estratègia, la desconfiança que provoca davant el professorat i la seva aparentment complicada aplicació a les aules, han animat a la realització del present estudi que tracta de demostrar la facilitat de convergència entre aprenentatge basat en projectes i l’aprenentatge del màrqueting turístic, alhora que demostra els avantatges que aquest tipus d'estratègia té sobre l'aprenentatge per tal de ser competent i tenir competència. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Aprenentatge basat en projectes ca
dc.subject.other TIC a les aules ca
dc.subject.other Formació Professional ca
dc.subject.other Màrqueting turístic ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Participació ca
dc.title Aplicació de l’aprenentatge basat en projectes en el màrqueting turístic a la Formació Professional ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-20T09:25:01Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record