dc.contributor |
Caldentey Brunet, Joan |
|
dc.contributor.author |
Cañellas Salesa, David |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-03T11:21:26Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/150371 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L'objectiu principal d'aquest treball és presentar una proposta d'itinerari
didàctic, pensada per al nivell de 1er de la ESO, per a l'ensenyament de la
història de Roma i de l'etapa tardoantiga, tant a nivell general com pel que fa a
la petjada que deixaren a Mallorca. Dit itinerari compta amb un abans, un
durant i un després i es centra en els jaciments arqueològics de Son Espases i
Son Peretó, també implicant el Museu d’Història de Manacor. La idea bàsica
que guia aquest treball és la d'aconseguir un ensenyament-aprenentatge
significatiu per mitjà d'un variat ventall de procediments metodològics i proveintse del recurs didàctic central que significa l'itinerari. Amb aquest propòsit en
ment, el treball aquí present té una doble vessant: una fonamentació teòrica
que justifiqui tot aspecte pedagògic i metodològic del mateix i una descripció
detallada que aprofundeixi en cada component estructural de la proposta
didàctica. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The main objective of this work is to present a proposal for a didactic
itinerary, designed for the 1st level of ESO, for the teaching of the history of
Rome and the late antiquity period, both on a general level and with respect to
the footprint that left in Mallorca. This itinerary has a before, a during and an
after, and focuses on the archaeological sites of Son Espases and Son Peretó,
also involving the Manacor History Museum. The basic idea that guides this
work is to achieve significant teaching-learning through a variety of
methodological procedures and through the providing of the central didactic
resource that the itinerary in itself means. With this purpose in mind, the work
here presented has two aspects: a theoretical foundation that justifies all
pedagogical and methodological aspects of the same and a detailed description
that delves into each structural component of the didactic proposal. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Història de Roma |
ca |
dc.subject.other |
Antiguitat tardana |
ca |
dc.subject.other |
Itinerari didàctic |
ca |
dc.subject.other |
Educació patrimonial |
ca |
dc.subject.other |
Metodologia innovadora |
ca |
dc.subject.other |
History of Rome |
ca |
dc.subject.other |
Late antiquity |
ca |
dc.subject.other |
Didactic itinerary |
ca |
dc.subject.other |
Heritage education |
ca |
dc.subject.other |
Innovative methodology |
ca |
dc.title |
Proposta d'itinerari didàctic de la història romana i tardoantiguitat de Mallorca a 1er de l'ESO |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:50:26Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|