El tractament de la inclusió en algunes metodologies actives del CEIP Es Pont

Show simple item record

dc.contributor Rosselló Ramon, Maria Rosa
dc.contributor.author Sebastián Magán, Sonia
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-01-10T12:30:34Z
dc.date.issued 2019-06-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150568
dc.description.abstract [cat] Es tracta d’un treball de recerca que s’ha realitzat al CEIP Es Pont, i on s’investiga el tractament de la inclusió en algunes metodologies actives que es duen a terme en el centre, com és la Filosofia 3/18, els projectes de treball i els tallers de pati. Avui en dia la inclusió a les aules és una realitat, i per això cal posar esment de totes les estratègies, recursos i necessitats que fan falta perquè sigui una inclusió de qualitat. Mitjançant entrevistes que s’han dut a terme a les docents especialistes en aquestes metodologies, a més de diferents observacions directes que s’han pogut realitzar per poder comparar els diferents resultats, hem pogut conèixer de primera mà com és l’organització, amb quins recursos compten, quina proposta d’aprenentatges tenen els infants amb aquestes pràctiques innovadores, com ho treballen amb els infants NEE, i quins obstacles i/o facilitadors es poden trobar aquests infants durant les diferents sessions. Les conclusions de tot aquesta anàlisi de dades ens han donat a conèixer que les metodologies innovadores no sempre ajuden a un bon tractament per a la inclusió, ja que ens trobem que poden formar barreres curriculars a l’alumnat, i per tant a vegades dificulta la pràctica d’aquestes en el Ceip Es Pont. ca
dc.description.abstract [eng] It’s about a research realized at school CEIP Es Pont, where has been investigated the inclusion of some active methodologies performed in the place, as 3/18 Philosophy, projects and the activities realized in playground. Nowadays the inclusion in classrooms is a fact and this is why is necessary to enforce and encourage all learning strategies, resources and needs required to make an inclusion of quality. Through interviews with teachers specialized in these methodologies in addition of other observations done directly to compare the different results, has been possible to know in firsthand how the organization is, which resources they have, which learning gain children with these innovate methodologies and how they work and deal with NEE children, and which barriers and facility children find during different sessions they have. The conclusions of this analysis have led us to know that innovative methodologies, not always help a good treatment for inclusion, that we are able to form barriers curricular to the student body, and therefore sometimes hamper the practice of these in the primary school Ceip Es Pont ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Metodologies actives ca
dc.subject.other Actuacions educatives ca
dc.subject.other Barreres ca
dc.subject.other Facilitadors ca
dc.subject.other Inclusive Education ca
dc.subject.other Active methodologies ca
dc.subject.other Educational actions ca
dc.subject.other Barriers ca
dc.subject.other Facilitators ca
dc.title El tractament de la inclusió en algunes metodologies actives del CEIP Es Pont ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2019-11-29T10:53:10Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics