dc.contributor |
Abrines Llabrés, Bartomeu |
|
dc.contributor.author |
Planas Gelabert, Maria Nuredduna |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-22T08:45:45Z |
|
dc.date.issued |
2019-02-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/150659 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball parteix del convenciment que el paper de la reflexió lingüística
en l’ensenyament de llengües és fonamental, i sobretot en l’àmbit gramatical.
Els continguts gramaticals estan subjectes assíduament a les opinions de tota
la comunitat educativa, atès que es polemitza la necessitat d'incloure’ls en
l'ensenyament de llengües com a un únic bloc. Consideram, i així ho volem
palesar al llarg d’aquestes pàgines, que la gramàtica de la llengua és un
contingut imprescindible per comprendre i entendre el mitjà que ens dona la
possibilitat d'expressar-nos i comunicar-nos dia a dia. El que ens diferencia de
la resta d’animals és la nostra capacitat de parlar de la llengua, d’enraonar i
verbalitzar l’ús que en feim, de conceptualitzar els sabers i el món que ens
envolta (Karmiloff-Smith, 1992, apud Fontich, 2017:10). Per tant, el que
intentarem és demostrar la viabilitat de l’activitat metalingüística per tal de
focalitzar tota aquesta activitat cognitiva i verbal a l’entorn de la llengua (Camps
& Milian, 2017). |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Ensenyament gramatical |
ca |
dc.subject.other |
Reflexió |
ca |
dc.subject.other |
Didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Metodologies |
ca |
dc.title |
Aprendre a pensar: l'activitat metalingüística en la didàctica escolar |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:06:38Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|