| dc.contributor | Abrines Llabrés, Bartomeu | |
| dc.contributor.author | Planas Gelabert, Maria Nuredduna | |
| dc.date | 2019 | |
| dc.date.accessioned | 2020-01-22T08:45:45Z | |
| dc.date.issued | 2019-02-15 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/150659 | |
| dc.description.abstract | [cat] El present treball parteix del convenciment que el paper de la reflexió lingüística en l’ensenyament de llengües és fonamental, i sobretot en l’àmbit gramatical. Els continguts gramaticals estan subjectes assíduament a les opinions de tota la comunitat educativa, atès que es polemitza la necessitat d'incloure’ls en l'ensenyament de llengües com a un únic bloc. Consideram, i així ho volem palesar al llarg d’aquestes pàgines, que la gramàtica de la llengua és un contingut imprescindible per comprendre i entendre el mitjà que ens dona la possibilitat d'expressar-nos i comunicar-nos dia a dia. El que ens diferencia de la resta d’animals és la nostra capacitat de parlar de la llengua, d’enraonar i verbalitzar l’ús que en feim, de conceptualitzar els sabers i el món que ens envolta (Karmiloff-Smith, 1992, apud Fontich, 2017:10). Per tant, el que intentarem és demostrar la viabilitat de l’activitat metalingüística per tal de focalitzar tota aquesta activitat cognitiva i verbal a l’entorn de la llengua (Camps & Milian, 2017). | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject.other | Ensenyament gramatical | ca |
| dc.subject.other | Reflexió | ca |
| dc.subject.other | Didàctica | ca |
| dc.subject.other | Metodologies | ca |
| dc.title | Aprendre a pensar: l'activitat metalingüística en la didàctica escolar | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.date.updated | 2019-11-29T10:06:38Z | |
| dc.date.embargoEndDate | info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 | |
| dc.embargo | 2050-01-01 | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |