[cat] El treball que segueix té com a objectiu presentar una proposta didàctica basada
en tres itineraris didàctics, dos referents a temes de geografia, i un altre d’història
i història de l’art dins del municipi de Campos.
Aquests itineraris didàctics pretenen aprofitar el potencial paisatgístic,
patrimonial i cultural del poble per a potenciar l’aprenentatge de continguts
curriculars i valors de respecte i compromís cap al medi i el patrimoni per part de
l’alumnat. Els nivells que hi participaran són de primer cicle d’educació
secundària en el cas de l’itinerari de geografia i de segon cicle de secundària
batxillerat pel referent al d’història i història de l’art.
[eng] The study that follows is intended to present a didactic proposal based on three
didactic itineraries, two about geography and another about history and history of
art in Campos.
These didactic itineraries seek to take advantage of the landscape, heritage and
cultural potencial of the town to promote the learning of curricular contents and
values of respect and commitment to the environment and the heritage of the
students. The levels that will participate will be of first cycle of secondary
education in the case of the itinerary of geography and of second cycle of
secondary education and “batxillerat” in the case of the itinerary of history and
history of art.