dc.contributor |
Escoda Trobat, Marta |
|
dc.contributor.author |
Julià Payeras, Maria del Mar |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-30T09:03:48Z |
|
dc.date.available |
2020-01-30T09:03:48Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/150734 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La igualtat de gènere encara no és un fet. Per això, és important que les escoles
contribueixin a erradicar els patrons sexistes de la societat. L’assignatura d’anglès
és especialment útil per aquest fi, atès que permet treballar contiguts acadèmics a
partir d’infinitat de temes. Incloure un tema dedicat a la igualtat de gènere en la
programació didàctica anual és una manera de fer l’alumnat partícip d’un canvi
necessari, alhora que es treballen les competències bàsiques i es fomenten les
habilitats comunicatives. Aquesta aproximació es planteja a partir de l’elaboració
d’un calendari virtual l’objectiu del qual és donar a conèixer, a tota la comunitat
educativa, el perquè de la commemoració de dates com el 8 de març, Dia
Internacional de la Dona. Per mitjà de quatre programacions d’aula, es mostra com
es poden treballar continguts acadèmics de l’assignatura d’anglès a partir del tema
“igualtat de gènere”. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.title |
El calendari per la igualtat: una idea per treballar la coeducació |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:08:14Z |
|
dc.subject.keywords |
Igualtat de gènere |
|
dc.subject.keywords |
Coeducació |
|
dc.subject.keywords |
Assignatura d’anglès com a primera
llengua estrangera (EFL) |
|
dc.subject.keywords |
Currículum |
|
dc.subject.keywords |
Calendari per la igualtat |
|