Les Estratègies d’Aprenentatge en l’alumnat amb Dificultats Específiques d’Aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Rigo Carratalá, Eduardo
dc.contributor.author Martí Bosch, Maria Dolores
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-01-31T12:18:17Z
dc.date.available 2020-01-31T12:18:17Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150772
dc.description.abstract [cat] Disposem d’investigacions que posen de manifest que si l’alumnat està motivat, i s’implica de manera activa en el seu procés d’aprenentatge, aquesta implicació influirà en les estratègies d’aprenentatge que aquest utilitzi. Aquestes engloben tot un conjunt de procediments i recursos cognitius que els estudiants empren quan aprenen. La present investigació tracta d’esbrinar si existeixen diferències significatives entre les estratègies d’aprenentatge que utilitza l’alumnat ordinari en contraposició amb les que utilitza l’alumnat diagnosticat amb alguna dificultat específica d’aprenentatge. L’estudi s’ha realitzat amb una mostra de 18 alumnes d’edats compreses entre els 18 i 22 anys (m= 20, sd=2.5) que actualment cursen un cicle formatiu de grau superior. Els resultats indiquen que no s’han trobat diferències significatives entre ambdós grups, tot i que si que es poden trobar algunes diferències en quant a una estratègia concreta. ca
dc.description.abstract [eng] The investigations show that if the students are motivated, and actively involved in their learning process, this involvement will influence in the learning strategies that they use. Learning strategies include a whole set of procedures and cognitive resources that students use to learn. This investigation tries to find out if there are significant differences between the learning strategies used by ordinary students as opposed to those used by students diagnosed with specific learning difficulties. The study was carried out with a sample of 18 students aged 18 to 22 (m = 20, sd =2.5) who are currently studying a higher level education course. The results indicate that no significant differences have been found between both groups, although some differences can be found in terms of a specific strategy. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Estratègies d’aprenentatge ca
dc.subject.other Dificultats especifiques d’aprenentatge ca
dc.subject.other Learning ca
dc.subject.other Learning strategies ca
dc.subject.other Specific learning difficulties ca
dc.title Les Estratègies d’Aprenentatge en l’alumnat amb Dificultats Específiques d’Aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics