dc.contributor |
Escoda Trobat, Marta
|
|
dc.contributor.author |
Fernández Font, Júlia
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-06T11:43:24Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/151005 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El que es pretén amb aquest treball de final de màster és aportar una
proposta concreta on s’especifiqui d’una banda, quins són els aspectes a
tractar, i de l’altra, els instruments per a treballar en l’erradicació de la violència
invisible dels micromasclismes. Es tracta de conèixer i identificar els factors que
influeixen en els problemes que sorgeixen en les relacions a través de les
pràctiques restauratives com a eina complementària i d’innovació pedagògica.
La intenció és dotar l’alumnat de recursos per a la prevenció i per a la resolució
dels conflictes de gènere. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
30 - Teories i metodologia en les ciències socials. Sociografia. Estudis de gènere |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Micromasclismes |
ca |
dc.subject.other |
Violència de gènere |
ca |
dc.subject.other |
Recursos per a la prevenció |
ca |
dc.subject.other |
Pràctiques restauratives |
ca |
dc.title |
Els micromasclismes: trencar el silenci des de les aules |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:12:26Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|