L'Educació Emocional i les Xarxes Socials. Proposta i aplicació d'una intervenció educativa a un centre d'educació secundària

Show simple item record

dc.contributor Ribas Galumbo, Elisa Nieves
dc.contributor.author Capellà Martínez, Isabel Antonia
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-03-12T12:02:34Z
dc.date.available 2020-03-12T12:02:34Z
dc.date.issued 2019-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/151039
dc.description.abstract [cat] Avui en dia, vivim connectats a diferents dispositius electrònics que ens envolten i cada vegada hi dedica’m més temps desconnectant-nos del que ens rodeja per connectar-nos al que sembla una realitat virtual, les xarxes socials. A més, aquesta nova forma de connectar amb el món afecta a les nostres emocions fins al punt que el que succeeix darrera de les pantalles determina el nostre estat emocional. S’observa que la majoria d’adolescents estan creixent regits per aquesta despersonalització generant un canvi comportamental evident en ells, i que justifica una bona actuació per part dels professionals de l’educació. Aquesta situació vigent s’està deixant veure també en la gent adulta, primer únicament en situacions laborals però actualment ja en situacions personals i rutinàries, creant una mena d’estat de dependència i d’estrès tecnològic. Aquest estat d’alarma que caracteritza a la societat d’avui en dia sol·licita intervenció des dels centres educatius. Els joves mereixen ser formats en termes d’educació emocional i en el camp de la tecnologia en xarxa per fer front als reptes que plantegen les noves tecnologies. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays we live connected to different electronic devices that surround us and every time we spend more time disconnected from what surrounds us connect to what seems to be a virtual reality, social networks. In addition, this new way of connecting with the world affects our emotions to the point that what happens behind the screens determines our emotional state. It is observed that the majority of teenagers are growing governed by this depersonalization generating an obvious behaviour change in them, and that justifies a good performance by the professionals of education. This current situation is being seen also in adult people, at first you could only see it in work situations but now in personal and routine situations, creating a dependent state and consequently, technological stress. Considering present state of alarm that characterizes today's modern society requests intervention from schools. Young people deserve to be trained in the field of emotional education and network technology to face the challenges posed by new technologies. ca
dc.format application/pdf
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Adolescència ca
dc.subject.other Societat tecnològica ca
dc.subject.other Tutories entre iguals ca
dc.subject.other Intervenció educativa ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Adolescence ca
dc.subject.other Technology society ca
dc.subject.other Peer tutoring ca
dc.subject.other Educational intervention ca
dc.title L'Educació Emocional i les Xarxes Socials. Proposta i aplicació d'una intervenció educativa a un centre d'educació secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2019-11-29T10:12:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics