dc.contributor |
Ribas Galumbo, Elisa Nieves
|
|
dc.contributor.author |
Capellà Martínez, Isabel Antonia
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-12T12:02:34Z |
|
dc.date.available |
2020-03-12T12:02:34Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/151039 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Avui en dia, vivim connectats a diferents dispositius electrònics que ens envolten
i cada vegada hi dedica’m més temps desconnectant-nos del que ens rodeja per
connectar-nos al que sembla una realitat virtual, les xarxes socials. A més,
aquesta nova forma de connectar amb el món afecta a les nostres emocions fins
al punt que el que succeeix darrera de les pantalles determina el nostre estat
emocional. S’observa que la majoria d’adolescents estan creixent regits per
aquesta despersonalització generant un canvi comportamental evident en ells, i
que justifica una bona actuació per part dels professionals de l’educació.
Aquesta situació vigent s’està deixant veure també en la gent adulta, primer
únicament en situacions laborals però actualment ja en situacions personals i
rutinàries, creant una mena d’estat de dependència i d’estrès tecnològic.
Aquest estat d’alarma que caracteritza a la societat d’avui en dia sol·licita
intervenció des dels centres educatius. Els joves mereixen ser formats en termes
d’educació emocional i en el camp de la tecnologia en xarxa per fer front als
reptes que plantegen les noves tecnologies. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Nowadays we live connected to different electronic devices that surround us and
every time we spend more time disconnected from what surrounds us connect to
what seems to be a virtual reality, social networks. In addition, this new way of
connecting with the world affects our emotions to the point that what happens
behind the screens determines our emotional state. It is observed that the
majority of teenagers are growing governed by this depersonalization generating
an obvious behaviour change in them, and that justifies a good performance by
the professionals of education.
This current situation is being seen also in adult people, at first you could only
see it in work situations but now in personal and routine situations, creating a
dependent state and consequently, technological stress.
Considering present state of alarm that characterizes today's modern society
requests intervention from schools. Young people deserve to be trained in the
field of emotional education and network technology to face the challenges posed
by new technologies. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
159.9 - Psicologia |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació emocional |
ca |
dc.subject.other |
Adolescència |
ca |
dc.subject.other |
Societat tecnològica |
ca |
dc.subject.other |
Tutories entre iguals |
ca |
dc.subject.other |
Intervenció educativa |
ca |
dc.subject.other |
Emotional education |
ca |
dc.subject.other |
Adolescence |
ca |
dc.subject.other |
Technology society |
ca |
dc.subject.other |
Peer tutoring |
ca |
dc.subject.other |
Educational intervention |
ca |
dc.title |
L'Educació Emocional i les Xarxes Socials. Proposta i aplicació d'una intervenció educativa a un centre d'educació secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:12:39Z |
|