dc.contributor |
Buades Rubio, José María
|
|
dc.contributor |
Moyà Alcover, Gabriel
|
|
dc.contributor.author |
Morro Ribot, Mateu
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-24T10:25:34Z |
|
dc.date.available |
2020-03-24T10:25:34Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/151437 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball s’estudien diferents tècniques d’aprenentatges automàtics, basades
amb xarxes neuronals, amb l’objectiu d’entrenar a cotxes virtuals perquè recorrin diferents
circuits.
En primer lloc, per contextualitzar el projecte, es mostra un breu recorregut de la
intel·ligència artificial (IA) aplicada als videojocs. En aquest apartat s’observen fets
sorprenents que s’han aconseguit i, alguns d’ells, utilitzant les xarxes neuronals.
Seguidament, es defineixen des d’un punt de vista matemàtic els cotxes i els circuits,
que s’han implementat computacionalment, per poder comprendre sobre quins
elements treballarà la IA del treball de fi de grau (TFG). També s’expliquen amb més
detall els objectius del projecte.
A continuació, s’exposen les propostes i els mètodes que es duran a terme per
resoldre el problema. És en aquest punt on s’aprofundeix en la part matemàtica que hi
ha darrere el TFG i es presenta en el codi programat.
Finalment, es fa un anàlisi dels resultats obtinguts amb cada mètode i es presenten
les conclusions d’aquest. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
51 – Matemàtiques |
|
dc.title |
Aprenentatge automàtic jugant a videojocs |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Intel·ligència arti cial |
|
dc.subject.keywords |
Xarxa neuronal |
|
dc.subject.keywords |
Cotxes |
|
dc.subject.keywords |
Aprenentatge supervisat |
|
dc.subject.keywords |
Aprenentatge no supervisat |
|