La situació de la llengua catalana en els espais publicitaris dels mitjans de comunicació audiovisuals: el cas de TV3 i IB3

Show simple item record

dc.contributor Melià Garí, Joan
dc.contributor.author Riera Mieras, Maria del Mar
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-05-13T08:31:07Z
dc.date.available 2020-05-13T08:31:07Z
dc.date.issued 2020-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152340
dc.description.abstract [cat] L'objectiu d'aquest treball serà estudiar quina és la situació de la llengua catalana en els espais publicitaris dels mitjans de comunicació, més concretament en els de TV3 i IB3. És cert que s'han fet molts estudis sobre el llenguatge comunicatiu dels anuncis —Antonio Ferraz (1993), Beatriu Guarro (2006), Josep Rom i Joan Sabaté (2007), etc.—, però n'hi ha pocs que situïn la llengua catalana com a principal focus d'atenció del món de la publicitat. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Llengua catalana ca
dc.subject.other Sociolingüística ca
dc.subject.other Mitjans de comunicació ca
dc.subject.other Publicitat ca
dc.subject.other Anuncis ca
dc.subject.other Màrqueting lingüístic ca
dc.title La situació de la llengua catalana en els espais publicitaris dels mitjans de comunicació audiovisuals: el cas de TV3 i IB3 ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics