dc.contributor.author |
Jaume, Magdalena
|
|
dc.contributor.author |
Berbel, Noemy
|
|
dc.date.accessioned |
2020-05-18T08:04:40Z |
|
dc.date.available |
2020-05-18T08:04:40Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152418 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquestes Primeres Jornades d'Educació Artística han estat organitzades pel grup GRAiE (Grup de Recerca en Art i Eduació) de la UIB, amb col·laboració amb l'IRIE, la llibreria Embat i la Fundació Pilar i Joan Miró de Palma. Les Jornades se centren a conèixer la pràctica artística del Taller Municipal 'Carrau Blau', referència actual en l'educació artística; i a difondre i debatre els projectes d'investigació del Grup de Recerca en Art i Educació. La presència de les expertes convidades, Soledat Sans, Laia Amargós i Marta Balada suposa una oportunitat per conèixer les aportacions del Taller 'Carrau Blau' i de la Universitat de Barcelona en l'àmbit artístic i pedagògic, tant en el seu marc teòric, amb el debat i la reflexió, com en el seu marc pràctic, mitjançant la realització dels tallers. Aquestes Primeres Jornades volen ser l'inici d'una aproximació a mestres, professors i estudiants de les diferents pràctiques artístiques i pedagògiques capdavanteres i de referència. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.relation.isformatof |
https://dpde.uib.cat/Publicacions/materials/ |
|
dc.relation.ispartof |
Materials. Quaderns de Didàctica Plàstica, 2015, num. 3, p. 1-51 |
|
dc.rights |
, 2015 |
|
dc.subject.classification |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
|
dc.subject.classification |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
|
dc.subject.other |
79 - Recreation. Entertainment. Games. Sport |
|
dc.subject.other |
37 - Education |
|
dc.title |
I Jornades d'Educació Artística - Carrau Blau. Taller municipal de plàstica |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
|
dc.date.updated |
2020-05-18T08:04:40Z |
|
dc.subject.keywords |
EDUCACIÓ ARTÍSTICA |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|