La connexió entre el port i els polígons industrials de la ciutat de Palma segons la xarxa de transport. Càlcul de la ruta òptima mitjançant el mètode Network Analyst

Show simple item record

dc.contributor Ginard Bujosa, Antoni
dc.contributor.author Sardà Martínez, Judit
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-04T11:12:19Z
dc.date.available 2020-06-04T11:12:19Z
dc.date.issued 2020-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152744
dc.description.abstract [cat] Els sistemes de transport reflecteixen la comunicació entre diferents ubicacions dins un espai geogràfic, el grau d'accessibilitat, eficiència i connectivitat són elements que es tenen presentes a l'hora de planificar i ordenar una xarxa de transport. El creixement econòmic de mitjans del segle XX a l'illa de Mallorca configurà una nova situació; el port de Palma intensificà la seva activitat d’entrada i sortida de béns, i l’activitat industrial anhelà expandir-se, originant la construcció dels actuals polígons industrials de Son Castelló i Can Valero. Les conseqüències del panorama resultant, són un clar exemple de com l'evolució de la producció industrial i econòmica ha configurat l'actual infraestructura terrestre. Analitzant els principals mitjans de transport que han possibilitat la connexió directa entre els dos nodes, el ferrocarril i l’automòbil, i com s’han intercanviat els seus papers segons les demandes econòmiques i socials. ca
dc.description.abstract [eng] Transport systems reflect the communication between different locations in a geographical area, the of accessibility, efficiency and connectivity are elements that are present when planning a transport network. The economic growth in the middle of 20th century on the island of Majorca was shaped a new situation; the port of Palma intensified its activity of entry and exit of goods, and industrial activity longed for expansion, the construction of the current industrial estates of Son Castello and Can Valero. The consequences of these results are an example of how the evolution of industrial and economic production has shaped the current ground infrastructure. Analyzing the means of transport that have made possible the direct connection between the two nodes, the railway and the automobile, and how their roles have been exchanged according to economic and social demands ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 71 - Urbanisme. Paisatgisme, parcs i jardins ca
dc.subject 9 - Geografia i història ca
dc.subject.other Port de Palma ca
dc.subject.other Polígon industrial ca
dc.subject.other Son Castelló ca
dc.subject.other Can Valero ca
dc.subject.other Ciutat ca
dc.subject.other Xarxa de transport ca
dc.subject.other Planificació urbana ca
dc.subject.other Port of Palma ca
dc.subject.other Industrial estate ca
dc.subject.other Son Castelló ca
dc.subject.other Can Valero ca
dc.subject.other City ca
dc.subject.other Transport network ca
dc.subject.other Urban planning ca
dc.title La connexió entre el port i els polígons industrials de la ciutat de Palma segons la xarxa de transport. Càlcul de la ruta òptima mitjançant el mètode Network Analyst ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics