dc.contributor |
Alzina Seguí, Pere Jaume
|
|
dc.contributor.author |
Marcos Sierra, Manuela Faustina
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-01T11:56:32Z |
|
dc.date.available |
2020-07-01T11:56:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152979 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball es mostren les aportacions de les Comunitats Virtuals
d’Aprenentatge a l’àmbit educatiu. S’analitzaran els conceptes de Comunitat
d’Aprenentatge, Comunitat Virtual i Comunitat Virtual d’Aprenentatge. Es
revisaran els antecedents i aspectes sobre la seva constitució i funcionament,
objectius, tipologia i característiques. Es planteja el repte que suposa per al
sistema educatiu actual la incorporació de nous models pedagògics associats a
les noves tecnologies i a la xarxa. Es presenta una iniciativa educativa basada
en el seu ús seguint la metodologia de l’aprenentatge dialèctic i cooperatiu de
les CVA, amb la creació d’un aula virtual a través de la plataforma Google
Classroom com a espai d’aprenentatge, d’interacció i de comunicació, on els
alumnes, professors i famílies podran compartir i intercanviar informació,
continguts, propostes, iniciatives, projectes i coneixements. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] his paper shows the contributions of the Virtual Learning Communities in the
educational field. The concepts of Community of Learning, Virtual Community
and Virtual Community of Learning are analyzed. The background and aspects
of its constitution and operation, objectives, typology and characteristics will be
reviewed. The challenge posed by the current educational system is the
incorporation of new pedagogical models associated with new technologies and
the network. An educational initiative based on its use is presented following the
methodology of the dialectic and cooperative learning of the CVA, with the
creation of a virtual classroom through the Google Classroom platform as a
space for learning, interaction and communication, where students, teachers
and families can share and exchange information, content, proposals,
initiatives, projects and knowledge |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Comunitat d’Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Comunitat Virtual d’Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge dialèctic |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.subject.other |
Aula virtual |
ca |
dc.title |
Les Comunitats Virtuals: Xarxes d'ensenyament i aprenentatge |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:07:59Z |
|