dc.contributor |
Ribas Galumbo, Elisa Nieves
|
|
dc.contributor.author |
Forteza Crespí, Macià
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T07:51:45Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T07:51:45Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153016 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Es presenta un estudi de la motivació acadèmica que presenten els alumnes d’un
aula de Batxillerat i la seva relació amb la metodologia docent i els
comportaments disruptius a classe. S’exposa també una proposta d’intervenció
a classe de Matemàtiques, amb la introducció d’activitats innovadores i treball
cooperatiu, que pretén millorar la disciplina a l’aula i la motivació acadèmica.
Durant la fase d’observació de les pràctiques a centres educatius s’identifiquen
les principals conductes disruptives amb ajuda d’una plantilla d’observació.
Aquestes s’inclouen als qüestionaris i formen part de l’anàlisi de dades.
L’avaluació del tipus de motivació que presenta l’alumnat es realitza a través de
la utilització de la subescala SEMAP-01 d’avaluació motivacional que pertany a
l’escala CEAP48. La percepció de la metodologia docent es realitza emprant un
qüestionari inclòs a la literatura educativa. Es presenta un anàlisi de dades de
les respostes dels qüestionaris pre i post intervenció i les seves conclusions. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Study of the academic motivation presented by students in a high school class
and their relation to teaching methodology and disruptive behaviour. A proposal
for intervention in the Mathematics class is also presented, with the introduction
of innovative activities and cooperative work, which aims to improve classroom
discipline and academic motivation. During the observation phase of practices in
educational centres, the main disruptive behaviours are identified with the help of
an observation template. Detected disruptive behaviours are included in the
questionnaires and are part of the analysis of data. The assessment of the type
of motivation presented by students is carried out using the motivational
assessment SEMAP-01, subscale that belongs to the CEAP48 scale. The
perception of the teaching methodology is carried out using a questionnaire
included in the educational literature. A data analysis of the responses from the
pre and post questionnaires and their conclusions is also presented. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
51 - Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Avaluació motivacional |
ca |
dc.subject.other |
Conducta disruptiva |
ca |
dc.subject.other |
Treball cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Escala CEAP48 |
ca |
dc.subject.other |
Subescala SEMAP-01 |
ca |
dc.subject.other |
Motivational evaluation |
ca |
dc.subject.other |
Disruptive behaviour |
ca |
dc.subject.other |
Cooperative work |
ca |
dc.subject.other |
CEAP48 scale |
ca |
dc.subject.other |
SEMAP-01 subscale |
ca |
dc.title |
Metodologia, motivació acadèmica i disciplina a Batxillerat. Estudi de la seva relació i proposta pràctica a classe de matemàtiques |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:07:55Z |
|