dc.contributor |
Muntaner Guasp, Joan Jordi
|
|
dc.contributor.author |
Figuerola Marcote, Agnès
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-10T08:50:42Z |
|
dc.date.available |
2020-09-10T08:50:42Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153343 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El treball per projectes és una metodologia d’aprenentatge significativa centrada
en les competències dels alumnes, on el professor és un guia que presenta els
continguts a partir dels interessos i motivacions dels aprenents. El present treball
pretén estudiar aquesta metodologia aplicada al context d’educació secundària
per verificar les seves aportacions. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Project-learning it’s a significant learning methodology based on the students
competences, where the teacher is a guide who introduces the learning content
from children’s interests and motivations. This investigation pretends to study this
methodology based on secondary school to verify its contributions. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació secundària |
ca |
dc.subject.other |
Innovació |
ca |
dc.subject.other |
Competències |
ca |
dc.subject.other |
Treball per projectes |
ca |
dc.subject.other |
Secondary school |
ca |
dc.subject.other |
Innovation |
ca |
dc.subject.other |
Competences |
ca |
dc.subject.other |
Project-learning |
ca |
dc.title |
Èxit a secundària amb el treball per projectes |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:07:52Z |
|