Èxit a secundària amb el treball per projectes

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Guasp, Joan Jordi
dc.contributor.author Figuerola Marcote, Agnès
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-09-10T08:50:42Z
dc.date.available 2020-09-10T08:50:42Z
dc.date.issued 2019-06-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153343
dc.description.abstract [cat] El treball per projectes és una metodologia d’aprenentatge significativa centrada en les competències dels alumnes, on el professor és un guia que presenta els continguts a partir dels interessos i motivacions dels aprenents. El present treball pretén estudiar aquesta metodologia aplicada al context d’educació secundària per verificar les seves aportacions. ca
dc.description.abstract [eng] Project-learning it’s a significant learning methodology based on the students competences, where the teacher is a guide who introduces the learning content from children’s interests and motivations. This investigation pretends to study this methodology based on secondary school to verify its contributions. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació secundària ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.subject.other Competències ca
dc.subject.other Treball per projectes ca
dc.subject.other Secondary school ca
dc.subject.other Innovation ca
dc.subject.other Competences ca
dc.subject.other Project-learning ca
dc.title Èxit a secundària amb el treball per projectes ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2019-11-29T10:07:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record