Proposta de treball per projectes a l'àrea de dibuix i disseny

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Genovart Martínez, Aina Maria
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-09-11T09:11:04Z
dc.date.issued 2019-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153376
dc.description.abstract [cat] El treball fi de màster tracta d'investigar sobre els beneficis que té la metodologia de projectes a secundària. Actualment es considera una metodologia innovadora, remarcant la importància de les quatre C, on els alumnes han d'aprendre: a ser crítics, a treballar cooperativament, a saber comunicar-se i ser creatius. (Harari i Ros, 2018). A més, mitjançant els projectes els joves tenen un aprenentatge més significatiu, ja que suposa un major esforç i una major implicació per part de l'alumnat envers l'educació tradicional, basada en classes magistrals. L'objectiu principal d'aquest treball és fer una proposta didàctica basada en el treball per projectes a l'àmbit de l'educació plàstica a partir del perfum. La creativitat és una de les eines més útils per a la complexa i canviant vida, per tant és important ensenyar a veure, a pensar i a actuar. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 74 - Dibuix. Disseny. Arts aplicades i oficis artístics ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Aprenentatge basat en projectes ca
dc.subject.other Educació plàstica ca
dc.subject.other Educació secundària ca
dc.title Proposta de treball per projectes a l'àrea de dibuix i disseny ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2019-11-29T10:08:15Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record