dc.contributor |
Pinya Medina, Carme
|
|
dc.contributor.author |
Genovart Martínez, Aina Maria
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-11T09:11:04Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153376 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El treball fi de màster tracta d'investigar sobre els beneficis que té la
metodologia de projectes a secundària. Actualment es considera una
metodologia innovadora, remarcant la importància de les quatre C, on els
alumnes han d'aprendre: a ser crítics, a treballar cooperativament, a saber
comunicar-se i ser creatius. (Harari i Ros, 2018).
A més, mitjançant els projectes els joves tenen un aprenentatge més
significatiu, ja que suposa un major esforç i una major implicació per part de
l'alumnat envers l'educació tradicional, basada en classes magistrals.
L'objectiu principal d'aquest treball és fer una proposta didàctica basada en el
treball per projectes a l'àmbit de l'educació plàstica a partir del perfum.
La creativitat és una de les eines més útils per a la complexa i canviant vida,
per tant és important ensenyar a veure, a pensar i a actuar. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
74 - Dibuix. Disseny. Arts aplicades i oficis artístics |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge basat en projectes |
ca |
dc.subject.other |
Educació plàstica |
ca |
dc.subject.other |
Educació secundària |
ca |
dc.title |
Proposta de treball per projectes a l'àrea de dibuix i disseny |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:08:15Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|