dc.contributor |
Tur Ferrer, Gemma
|
|
dc.contributor.author |
Cano Rodríguez, Marina
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-14T08:53:02Z |
|
dc.date.available |
2020-09-14T08:53:02Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153391 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el present treball s’exposa de manera clara i concisa el
desenvolupament d’una estratègia didàctica de construcció d’un PLE d’aula des
d’un enfocament d’aprenentatge autoregulat. L’activitat va estar dirigida a
l’alumnat de 2n d’ESO del grup de PMAR de l’IES Sant Agustí, centre educatiu
pertanyent al municipi eivissenc de Sant Josep de Sa Talaia. La recollida de
dades es va dur a terme mitjançant els qüestionaris autoinformes, la
representació gràfica del PLE d’aula i les reflexions escrites en paper. Els
resultats indicaren que l’alumnat és més consumidor que productor de
contingut i que no aprofita al màxim la tecnologia per aprendre. Així mateix, es
suggereix que les eines digitals que constitueixen el PLE de grup recolzen més
les habilitats relacionades amb la fase d’autoreflexió de l’aprenentatge. Per a
futures línies d’investigació, es recomana la incorporació de programes
educatius PLE amb perspectiva d’aprenentatge autoregulat més extensos i
transversals que entrenin de manera contínua i equilibrada les tres estratègies
autoreguladores de planificació, execució i autoreflexió. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
004 - Informàtica |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Experiències PLE |
ca |
dc.subject.other |
Eines digitals |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge autoregulat |
ca |
dc.subject.other |
Entorn personal d’aprenentatge (PLE) |
ca |
dc.title |
Aprendre a aprendre en l'era digital: una activitat de representació del PLE de l'alumnat de secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:10:31Z |
|