[cat] Malauradament, vivim en una societat en la qual la gent no té una idea
massa clara de què és i què fa la Física i Química, i en general, la seva percepció
no és massa positiva, es destaquen els inconvenients i s’obliden els avantatges.
De fet, els nens i les nenes acostumen a pensar que és una assignatura avorrida
i sobretot, molt difícil i allunyada dels seus interessos. L’aprenentatge científic, i
en concret, l’aprenentatge de Física i Química, sol ser difícil pels alumnes. De
manera que, és necessari trobar metodologies adequades a l’hora d’explicar
nous continguts i així, intentar motivar-los a l’hora de treballar la nostra
assignatura. Hem d’intentar aconseguir que els alumnes augmentin el seu
interès cap aquesta, donar-la a conèixer i sobretot, millorar la seva percepció a
partir de classes interactives i metodologies innovadores. Davant aquesta
problemàtica i com a futura docent, es planteja el desenvolupament d’una
proposta socioeducativa en la qual s’intentarà superar aquestes dificultats
mitjançant l’aplicació de la teoria de les Intel·ligències Múltiples de Howard
Gardner.