dc.contributor |
Pitaluga Ivorra, José Alejandro
|
|
dc.contributor.author |
Ribas Ferrer, Ana
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-17T10:06:58Z |
|
dc.date.available |
2020-09-17T10:06:58Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153450 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El currículum de Ciències Socials d’Educació Secundària ha estat
marcat generalment per un sistema androcentrista. Tot i això, en els darrers
anys ha sorgit un nou mètode d’ensenyament basat en la coeducació. Aquest
nou sistema implica la visibilització del paper de la dona al llarg de la història,
fet que proporcionaria a la nostra societat actual les eines per acabar amb el
sistema patriarcal que ens envolta. És per això, que aquest treball té com a
objectiu principal mostrar les diferències entre l’educació androcentrista i la
coeducació, i els beneficis d’aquesta última per l’alumnat. A més a més, farem
una proposta d’unitat didàctica sobre les dones al segle XX a partir del
moviment sufragista. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The Social Sciences in the Secondary Education curriculum has been
generally marked by an androcentric system. However, in the past few years, a
new method of teaching based on coeducation has emerged. This new system
implies the visibility of the role of women throughout history, which would
provide our society with the tools to end the patriarchal system that surrounds
us. For this reason, this essay has as its main objective to show the differences
between androcentric education and coeducation, and the benefits of this
method for students. In addition, we will make a proposal for a didactic unit on
women in the twentieth century from the suffragette movement. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
3 - Ciències socials |
ca |
dc.subject |
30 - Teories i metodologia en les ciències socials. Sociografia. Estudis de gènere |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
9 - Geografia i història |
ca |
dc.subject.other |
Ciències Socials |
ca |
dc.subject.other |
Unitat didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Història de les dones |
ca |
dc.subject.other |
Igualtat de gènere |
ca |
dc.subject.other |
Coeducació |
ca |
dc.subject.other |
Social Studies |
ca |
dc.subject.other |
Teaching unit |
ca |
dc.subject.other |
Women’s history |
ca |
dc.subject.other |
Gender equality |
ca |
dc.subject.other |
Coeducation |
ca |
dc.title |
La invisibilització de la dona al currículum de Geografia i Història |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:12:10Z |
|