dc.contributor |
Comes Navarro, Maria
|
|
dc.contributor.author |
del Horno Torres, Pablo
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-22T07:27:51Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153473 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L'objectiu del treball radica en la necessitat de crear una reflexió sobre l’absència
d’acords respecte a la inclusió o no del mòbil a la dinàmica de l’aula, de forma
que pugui ajudar a solucionar els problemes específics dels centres educatius
de secundària de l'illa d'Eivissa.
Per això s'ha recopilat informació sobre els problemes que genera un ús excessiu
d'aquests dispositius mòbils en els adolescents, així com les principals propostes
d'aprenentatge mòbil per part de les organitzacions internacionals.
També s'ha buscat informació sobre normativa de centre tant en l'àmbit
governamental com individual, per conèixer les carències de les normatives en
la comunitat autònoma de balears.
Per poder conèixer de primera mà les necessitats dels centres de l'illa, s'ha
realitzat una investigació descriptiva, mitjançant una observació d'aula durant
algunes sessions, a un grup de formació professional de grau mitjà de comerç.
A més d'unes entrevistes a directius de diferents centres de l'illa, preguntant-los
sobre aquestes qüestions.
Finalment la proposta realitzada, així com la creació d’un decàleg, pretén donar
resposta a aquestes necessitats en diferents nivells del sistema educatiu. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
3 - Ciències socials |
ca |
dc.subject |
316 - Sociologia. Comunicació |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.title |
La presència dels mòbils als centres de secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:12:17Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|