Interferències lingüístiques: proposta d'activitats per millorar l'aprenentatge de l'L2

Show simple item record

dc.contributor Abrines Llabrés, Bartomeu
dc.contributor.author Febrer Bonnín, Maria Dolors
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-09-22T07:42:17Z
dc.date.issued 2019-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153475
dc.description.abstract [cat] En aquest treball comentem el concepte d’interferència lingüística, tenint en compte el context sociolingüístic de la llengua catalana, els processos d’adquisició de segones llengües (ASL), el plurilingüisme i les reflexions interlingüístiques, entre d’altres. A partir d’un marc teòric en què comentarem els conceptes presentats, desenvoluparem una proposta d’activitats per a l’aprenentatge i millora de la llengua catalana com a L2, pensada per dur a terme a partir de la creació d’una sèrie d’activitats lúdiques, reflexives i amb mitjans audiovisuals per a alumnes de 4t d’ESO. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Reflexió interlingüística ca
dc.subject.other Bilingüisme ca
dc.subject.other Interferència lingüística ca
dc.title Interferències lingüístiques: proposta d'activitats per millorar l'aprenentatge de l'L2 ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2019-11-29T10:12:19Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics