dc.contributor |
Abrines Llabrés, Bartomeu
|
|
dc.contributor.author |
Febrer Bonnín, Maria Dolors
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-22T07:42:17Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153475 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball comentem el concepte d’interferència lingüística, tenint en
compte el context sociolingüístic de la llengua catalana, els processos
d’adquisició de segones llengües (ASL), el plurilingüisme i les reflexions
interlingüístiques, entre d’altres.
A partir d’un marc teòric en què comentarem els conceptes presentats,
desenvoluparem una proposta d’activitats per a l’aprenentatge i millora de la
llengua catalana com a L2, pensada per dur a terme a partir de la creació d’una
sèrie d’activitats lúdiques, reflexives i amb mitjans audiovisuals per a alumnes de
4t d’ESO. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
81 - Lingüística i llengües |
ca |
dc.subject.other |
Reflexió interlingüística |
ca |
dc.subject.other |
Bilingüisme |
ca |
dc.subject.other |
Interferència lingüística |
ca |
dc.title |
Interferències lingüístiques: proposta d'activitats per millorar l'aprenentatge de l'L2 |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:12:19Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|