Proposta de disseny d'un programa de cibermentoria per famílies

Show simple item record

dc.contributor Navarro Alorda, Maria Margalida
dc.contributor.author Carrió Palou, Aina
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-09-22T10:41:40Z
dc.date.issued 2019-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153483
dc.description.abstract [cat] L’objectiu general d’aquest document és dissenyar un programa de cibermentoria per famílies per a que sigui aplicat en un Institut d’Educació Secundària (IES). El programa consisteix en dur a terme sessions de mentoria on les famílies són acompanyades i assessorades per un grup d’alumnes, prèviament seleccionats i formats per desenvolupar la tasca. El programa es sustenta en una recerca bibliogràfica sobre la història i evolució de la mentoria, la cibermentoria i les seves principals característiques. Una vegada extret el caràcter definitori de la cibermentoria s’inicia el desenvolupament del programa on expliquen els objectius, destinataris, metodologia, actuacions i avaluació del programa. Els destinataris del programa es divideixen en tres grups, els alumnes cibermentors, les famílies, i el destinatari final que són els alumnes del centre. Les actuacions del programa es poden dividir segons es duen a terme abans de l’inici del mateix, durant o després. Aquestes es concreten en justificació del programa, selecció i formació de l’alumnat cibermentor, implicació de la comunitat educativa, el servei de cibermentoria i la supervisió, coordinació i avaluació del programa. Finalment s’exposen les conclusions sobre el programa desenvolupat que inclou les seves limitacions, i els annexes amb els documents necessaris per desenvolupar les actuacions. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this document is to design a cybermentoring program for families to be applied at a High School Center. The program consists of carrying out mentoring sessions where families are accompanied and advised by a group of students selected with a specific profile and previously trained to carry out the task. The program is based on a bibliographic search on the history and evolution of mentoring, cybercity and its main features. Once the defining nature of cybermentoring has been abstracted, the development of the program begins, explaining the objectives, recipients, methodology, actions and evaluation of the program. The recipients of the program are divided into three groups, the cyberpupils, the families, and the final recipient who are the students of the center and the promotion of good coexistence. The actions of the program can be divided accordingly, as they are carried out before and after the start of it, during and after. These are specified in the justification of the program, selection and training of the cybermetors, the involvement of the educational community, the cybermentoring service and the supervision, coordination and evaluation of the program. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.subject 004 - Informàtica ca
dc.subject 316 - Sociologia. Comunicació ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Competències digitals ca
dc.subject.other Xarxes socials ca
dc.subject.other Convivència ca
dc.subject.other Famílies ca
dc.subject.other Cibermentoria ca
dc.subject.other Digital competences ca
dc.subject.other Social networks ca
dc.subject.other Coexistence ca
dc.subject.other Families ca
dc.subject.other Cybermentoring ca
dc.title Proposta de disseny d'un programa de cibermentoria per famílies ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2019-11-29T10:12:25Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics