dc.contributor |
Alzina Seguí, Pere Jaume
|
|
dc.contributor.author |
Gómez Sánchez, Fèlix
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-23T11:40:14Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153505 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball consisteix en un apropament a l’educació emocional a través de
la música. Consta d’una investigació sobre l’estat de la qüestió, primerament
sobre l’educació emocional i les competències que aquesta vol ensenyar,
suggeriments i reflexions per tal de portar a terme un projecte d’educació
emocional.
Seguidament es fa una introducció al món de la música i la relació amb les
emocions, per tal d’acabar presentant una experiència real a través de les
cançons pròpies que volen apropar les competències emocionals als
participants.
En definitiva es tracta d’una reflexió sobre la pròpia experiència, aprenentatges
i reflexions alhora d’aplicar activitats i dinàmiques d’educació emocional. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
159.9 - Psicologia |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Interioritat |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Competències emocionals |
ca |
dc.subject.other |
Educació emocional |
ca |
dc.title |
Projecte d’intervenció en educació emocional. Anàlisi d’una experiència per desenvolupar les competències emocionals a través de la música |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:13:37Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|