dc.contributor |
Bauzà Sampol, Antoni
|
|
dc.contributor.author |
Ferrer Garcias, Miquela Maria
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-28T07:44:34Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153571 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball final de màster té per objecte principal aprofundir en el
coneixement científic sobre metodologies actives d’aprenentatge, i en concret
sobre l’Aprenentatge Basat en Problemes, opció elegida. Per això es fa una
revisió bibliogràfica que recull el concepte, les característiques, els avantatges i
inconvenients d’aquesta metodologia entre altres conceptes i s’estudia la seva
viabilitat en el marc de la formació professional, concretament en el cicle de grau
superior d’Educació infantil, motiu pel qual es presenta una proposta didàctica
aplicant aquesta metodologia en aquesta etapa educativa. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
316 - Sociologia. Comunicació |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
Atenció al client |
ca |
dc.subject.other |
Recursos humans |
ca |
dc.subject.other |
Estudi de casos |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Simulació |
ca |
dc.subject.other |
Projecte comú |
ca |
dc.title |
Aprenentatge basat en problemes. Proposta didàctica aplicada al mòdul Empresa i iniciativa emprenedora |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:14:03Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|