dc.contributor |
Serra Cantallops, Antoni
|
|
dc.contributor.author |
Amengual Amengual, Rosa Margarita
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-10T14:24:15Z |
|
dc.date.available |
2020-11-10T14:24:15Z |
|
dc.date.issued |
2020-11-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154218 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Amb el pas del temps, la reputació online agafa més força en el món de les empreses. Una bona o mala reputació, pot ocasionar des d’un avantatge competitiu per a l’empresa fins a una mala situació en el mercat i davant la competència. Per aquesta raó, és molt important saber fer-ne una bona gestió i dur a l’empresa al millor lloc dins el sector. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] As time goes by, online reputation gains more importance in the world of companies. A good or bad reputation can cause either a competitive advantage for the company or a bad situation at the market and in front of the other companies. For this reason, it is of utmost importance to know how to properly manage such companies and take the company at the best place in the sector. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
33 - Economia |
ca |
dc.subject.other |
Reputació online |
ca |
dc.subject.other |
Internet |
ca |
dc.subject.other |
EWOM |
ca |
dc.subject.other |
ReviewPro |
ca |
dc.subject.other |
MHI |
ca |
dc.title |
La reputació online en empreses i destinacions turístiques |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|