La reputació online en empreses i destinacions turístiques

Show simple item record

dc.contributor Serra Cantallops, Antoni
dc.contributor.author Amengual Amengual, Rosa Margarita
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-11-10T14:24:15Z
dc.date.available 2020-11-10T14:24:15Z
dc.date.issued 2020-11-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154218
dc.description.abstract [cat] Amb el pas del temps, la reputació online agafa més força en el món de les empreses. Una bona o mala reputació, pot ocasionar des d’un avantatge competitiu per a l’empresa fins a una mala situació en el mercat i davant la competència. Per aquesta raó, és molt important saber fer-ne una bona gestió i dur a l’empresa al millor lloc dins el sector. ca
dc.description.abstract [eng] As time goes by, online reputation gains more importance in the world of companies. A good or bad reputation can cause either a competitive advantage for the company or a bad situation at the market and in front of the other companies. For this reason, it is of utmost importance to know how to properly manage such companies and take the company at the best place in the sector. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 33 - Economia ca
dc.subject.other Reputació online ca
dc.subject.other Internet ca
dc.subject.other EWOM ca
dc.subject.other ReviewPro ca
dc.subject.other MHI ca
dc.title La reputació online en empreses i destinacions turístiques ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics