Pla de comercialització i viabilitat d’una idea de negoci

Show simple item record

dc.contributor Garau Vadell, Joan Baptista
dc.contributor.author Pellicer Ferrer, Maria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-11-12T13:50:47Z
dc.date.available 2020-11-12T13:50:47Z
dc.date.issued 2020-11-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154300
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau consisteix en elaborar un pla de comercialització i viabilitat d’una idea de negoci, en aquest cas, d’un comerç minorista anomenat Llatra que es dedica a la venta de bosses de llata. Es troba situat al municipi de Capdepera i comercialitza els seus productes a través d’una tenda física i via online. Analitzant l’entorn de l’empresa, Balears seguirà sent una comunitat de gran afluència turística i aprofitant els nous hàbits de consum més responsables i sostenibles, suposa una oportunitat de negoci per a Llatra. D’aquesta manera, donarà una volta de fulla al sector tradicional de la llata, incorporant les TIC en el seu mètode de distribució i comercialització i donant un toc modern al disseny de les bosses. En primer lloc, es realitza un anàlisi del macroentorn i del microentorn del negoci i, seguidament, s’analitzen les característiques internes i externes extraient els seus punts forts i febles. A partir d’aquí, es fixen els objectius corporatius, les estratègies de màrqueting i es determina el màrqueting mix de l’empresa i les seves actuacions. Finalment, es du a terme l’anàlisi econòmic-financer per saber si el projecte és o no viable. ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project consists of elaborating a marketing plan and the viability of a business idea, in this case, a retail trade called Llatra, which sells “llata” bags. It is in the municipality of Capdepera and sells its products through a store and the Internet. Taking into the company’s environment of the Balearic Islands which will continue to be a community of great tourist influx, represents a business opportunity for Llatra. Llatra will be ready to take advantage of the new, more responsible and sustainable consumption habits while giving a twist to the traditional “llata” sector by incorporating ICT in its method of distribution and marketing, as well as giving a modern touch to the design of the bags. First, an analysis of the external and internal environment of the business is made, followed by an analysis of its strengths and weaknesses. From here, the corporate goals and marketing strategies are set, and the marketing mix of the company and its actions is determined. Finally, the economic-financial analysis is done to find out if the project is viable or not. ca
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 33 - Economia ca
dc.title Pla de comercialització i viabilitat d’una idea de negoci ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics