Proposta d’intervenció: Pla de prevenció de l'assetjament escolar a l’alumnat amb el Trastorn de l’espectre autista (TEA), mitjançant l’educació emocional

Show simple item record

dc.contributor Sureda García, Inmaculada
dc.contributor.author Serra Llambias, Júlia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-04T11:09:42Z
dc.date.available 2021-02-04T11:09:42Z
dc.date.issued 2021-02-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154977
dc.description.abstract [cat] L’assetjament escolar és un procés de violència entre iguals que es dona habitualment, als centres escolars. Aquest maltractament que sofreixen les víctimes, pot ser físic, verbal, social, psicològic... a més de comportar una sèrie de conseqüències. El percentatge d’alumnat que sofreix assetjament és elevat, però encara ho és més quan es parla d’alumnat amb TEA. Aquest treball té com a objectiu estudiar l’assetjament escolar cap a l’alumnat amb TEA i presentar una proposta psicopedagògica que millori les seves competències socioemocionals. La intervenció anirà dirigida a l’alumnat del segon cicle de primària i atendrà als pressuposts teòrics de l’educació emocional i atenció a la diversitat. ca
dc.description.abstract [eng] Bullying is a process of violence between equals that usually occurs in schools. The abuse that the victims can suffer can be physical, verbal, social, psychological... and it has a series of consequences. There's a high percentage of students who are bullied but the number increases when they have ASD. This work aims to study bullying towards students with ASD and present a psychopedagogical proposal that improves their socio-emotional competences. The intervention will be directed to the students of the second cycle of primary and will attend to the theoretical budgets of the emotional education and attention to the diversity. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject.other Assetjament escolar ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other TEA ca
dc.title Proposta d’intervenció: Pla de prevenció de l'assetjament escolar a l’alumnat amb el Trastorn de l’espectre autista (TEA), mitjançant l’educació emocional ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record